سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک سینک گرانیتی (سینک گرانیتی خوبه؟)

نظر

سینک گرانیتی,سینک ظرفشویی گرانیتی,خرید سینک گرانیتی

بهترین مارک سینک گرانیتی کدام است؟!

توجه به دکوراسیون آشپزخانه که به عنوان قلب خانه شناخته میشود،همانند دکور پذیرایی مهم و ارزشمند است و باید برای داشتن محیط آشپزخانه شیک و جذاب دقت زیادی داشته باشیم. خرید سینک ظرفشویی می تواند فضای آشپزخانه شما را متفاوت و مدرن جلوه دهد. امروزه انواع سینک ظرفشویی با مدل و جنس های مختلفی در بازار وجود دارد و سینگ گرانیتی یکی از آنها می باشد. ما در ادامه این مطلب می خواهیم توضیحاتی در رابطه با سینک های گرانتی بدهیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید بهترین مارک سینک گرانیتی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

اگر قصد مشاهده قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی را دارید می توانید هم اکنون برای خرید سینک گرانیتی از سیلوریراق اقدام کنید و با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده انواع برند های سینک آشپزخانه گرانیتی همچون اخوان را سفارش دهید.

 

آشنایی کامل با سینک های ظرفشویی از جنس گرانیت

سینک گرانیتی؛ بیشتر از سنگ گرانیت تشکیل شده است و درصد کمی از رزین و آکریلیک تشکیل شده است. این محصولات کمی متفاوت تر هستند و ظاهری مدرن و زیبا با رنگ های متنوعی دارند. این سینکها وزن بالایی دارند و این می تواند جزء یکی از عیب های آن به حساب آید. از دیگر عیبوب آن می توان به این موضوع اشاره کرد که ظروف شیشه ای و چینی در هنگام برخورد با آن ممکن است دچار شکستگی شوند. این سینک ها دارای خواص آنتی باکتریال هستند و به راحتی تمیز می شوند. که این مورد هم می تواند از مزایای مهم سینک ظرفشویی گرانیتی باشد. اما خب ممکن است در ایران این مدل زیاد مورد استفاده قرار نگیرد اما در خارج از آن به خوبی استقبال شده است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی بهتره یا خارجی؟!

بسیاری از افرادی که قصد دارند نسبت به خرید سینک گرانیتی اقدام کنند، این سوال برایشان پیش می آید که آیا سینک گرانیتی ایرانی بخریم یا خارجی؟ در این قسمت می خواهیم درمورد سینک های ظرفشویی گرانیتی ایرانی و خارجی صحبت کنیم و مزایا و معایب آنها را با یکدیگر بررسی کنیم، تا شما بتوانید با دید بازتری محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 

بهترین مارک سینک گرانیتی خارجی

در سال های گذشته که استفاده از سینک های آشپزخانه گرانیتی در میان مردم رایج نبود، سینک های گرانیتی از کشورهایی همچون ایتالیا، چین و ترکیه بیشتر در بازار موجود بودند. البته سینک های ایتالیایی را بیشتر برند معروف ایرانی بیمکث وارد بازار ایران می کرد و با نام سینک گرانیتی بیمکث به بازار عرضه می کرد. البته تعداد مدل های این برند بسیار محدود است و اکثرا سینک گرانیتی مشکی، سفید و طوسی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همانند بیمکث، برند اخوان نیز اقدام به فروش سینک گرانیتی خارجی در میان محصولات خود کرده است. سینک ظرفشویی گرانیتی اخوان، یکی از پرفروش ترین سینک ها در میان برندهای خارجی موجود در بازار میباشد.

 

سینک گرانیتی اخوان سیلوریراق: آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک خانه است که بیشتر وقت افراد خانه دار، در آن میگذرد. از آشپزی، تا استفاده از دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی، همه در آشپزخانه انجام می گیرند و به همین خاطر است که به آشپزخانه، قلب تپنده منزل می گویند. اما یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه که هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم در زیبایی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد، سینک ظرفشویی است.

مهم ترین ایراد سینک های گرانیتی خارجی!

 

قیمت بالای سینک های گرانیتی خارجی بزرگ ترین عیب آنها می باشد. با توجه به اینکه در داخل ایران مواد اولیه تولید سینک های ظرفشویی گرانیتی به راحتی تولید میشود. از آنجایی که مقداری از مواد تشکیل دهنده سینک های گرانیتی از معادن کشور بدست می آید و مقدار دیگر آن نیز در پتروشیمی های کشور در دسترس می باشد به همین علت قیمت تمام شده این نوع محصولات در داخل کشور پایین تر از سینک های خارجی است.

 

سینک ظرفشویی گرانیتی

 

سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی:

• بالا رفتن روزانه قیمت ارز در کشور

• وجود مواد اولیه باکیفیت در کشور

• کیفیت خوب برندهای ایرانی سینک گرانیتی

• ارائه گارانتی و خدمات برندهای ایرانی

• متنوع بودن مدل های داخلی

• قیمت سینک گرانیتی ارزان ایرانی

 

بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی

فونیکس، SMT و گرانیکو سه تا از بهترین برندها را در تولید انواع سینک گرانتی هستند. اگر فروشگاه های زیادی را زیرپا گذاشته باشید، احتمالا مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده کرده اید. سینک های گرانیتی در کنار ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارند، با داشتن عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف توانسته است در فروش برخی سینک های استیل، سبقت بگیرد و تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در بازار شود.

 

به لطف همت و تلاش متخصصات داخلی، سینک ظرف شویی گرانیتی ایرانی توانسته با برترین محصولات خارجی رقابت کند و پیروز این میدان شود. برندهای مختلفی در کشور وجود دارند که در زمینه تولید انواع مختلف سینک گرانیتی فعالیت دارند و محصولاتی با کیفیت و زیبا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.

 

سینک گرانیتی فونیکس (PHOENIX)

فونیکس؛ یک برند ایرانی و بسیار محبوب و باکیفیت است همچنین برندی پیشرو و حرفه ای در زمینه تولید انواع سینک های گرانیتی محسوب میشود. سینک گرانیتی PHOENIX، در کنار طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد؛ محصولی باکیفیت ارائه می دهد و به همین دلیل رتبه اول در میان انواع سینک گرانیتی ایرانی دارد. این سینک های زیبا با داشتن مزیت های بیشمار توانسته یک رقیب جدی برای محصولات مشابه خارجی باشد و همچنین توانسته است نیازهای خریداران خود را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

 

سینک گرانیتی گرانیکو(GRANIKO)

سینک گرانیتی گرانیکو سیلوریراق؛ یکی از برندهای معروف ایرانی است که با داشتن تجربه فراوان در عرصه تولید انواع لوازم آشپزخانه، توانسته جایگاه خود را در میان محصولات داخلی پررنگ کند و به برندی محبوب در بازار تبدیل شود. سینک آشپزخانه گرانیتی گرانیکو، محصول زیبا و شیکی است و یک انتخاب مناسب برای زندگی مدرن امروزی می باشد. این برند با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و با دانش نسبت به تولید یک محصول باکیفیت و مرغوب اقدام کرده است.

 

سینک گرانیتی بیمکث (BIMAX)

بیمکث؛ یکی از پرفروش ترین و معروف ترین شرکت های تولید می باشد که با داشتن سالها تجربه در زمینه تولید مدل های مختلف سینک ظرفشویی توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. سینک گرانیتی بیمکث، یک محصول زیبا و جذاب می باشد که با داشتن طراحی خاص توانسته علاوه بر ظاهر مناسب، کیفیت و دوام بالایی را ارائه دهد.

 

خرید سینک گرانیتی

 

خرید بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی با قیمت مناسب

سینک های گرانیتی معمولا مزایایی دارند که در لیست افرادی قرار می گیرند که قصد خرید سینک آشپزخانه گرانیتی دارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این محصولات علاقه دارند و در جست و جوی بهترین سینک گرانیتی برای خرید هستید، بهتر است تا یکسری نکاتی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا با توجه به فاکتورهای زیر می توانید بهترین نتیجه را از خرید این مدل از سینک ها دریافت کنید.

 

1- مقاومت بالا در برابر لکه، تغییر رنگ، خراش و رنده رنده شدن از مهم ترین ویژگی های مهم یک سینک گرانیتی است. اگر قرار است سینک شما استحکام بالایی داشته باشد، باید بسیار سخت و بدون منفذ خالی باشد.

 

2- تعمیرو نگهداری چنین محصولاتی باید آسان و راحت باشد. اینکه سینک شما سالم، تمیز و بهداشتی باشد اهمیت زیادی دارد. سنکی که نگهداری و تعمیر آن آسان باشد، بسیار راحت تر بهداشتی و سالم باقی می ماند.

 

3- ظاهر و زیبایی از نکات مورد توجه است. سینک شما باید شکیل و زیبا باشد تا با دکوراسیون و طراحی آشپزخانه متناسب باشد. یکی از دلایلی که بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی را انتخاب می کنید، به طور حتم زیبایی و سازگاری آن با فضای آشپزخانه می باشد.

 

4- ترکیب ساخت سینک های گرانیتی را در نظر داشته باشید. این جمله نشانگر این است که شما به دنبال سینکی هستید که دارای مقاومت بالایی باشد. در هنگام خرید آنلاین سینک گرانیتی سعی کنید به دنبال سینکی باشید که از سخت ترین و بهترین غبار گرانیت ساخته شده باشد.

 

فروش بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی در فروشگاه سیلور یراق

مسلما قوی ترین و اصلی ترین دلیل شما برای خرید سینک گرانیتی ایرانی و خارجی، کیفیت بالای این محصول و اطمینان از دوام بالای آن است. البته در کنار کیفیت مناسب، زیبایی و جذابیت محصولات ایرانی نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تصمیم گیری شما محسوب میشود. که با توجه به هزینه ای که قرار است شما برای سفارش محصول مورد نظر خود صرف کنید، یک موضوع کاملا بدیهی است و حق طبیعی شما به حساب می آید.

 

فروشگاه اینترنتی سیلوریراق، یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم خانه و آشپزخانه است؛ که با ارائه متنوع ترین و باکیفیت ترین سینک آشپزخانه گرانیتی توانسته است، رضایت کاربران خود را با سلایق متفاوت بدست آورد. قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی، در عین حال که از جنس مرغوبی ساخته میشود از طراحی و رنگ بندی مدرنی برخوردار است و اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک سینک ظرفشویی گرانیتی هستید؛ بهترین گزینه مراجعه به سایت سیلور یراق و خرید اینترنتی سینک گرانیتی ارزان می باشد.

اینجا کلیک کنید.