سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات رژیمی و دیابتی

نظر

خرید آرد نارگیل درجه یک

آرد نارگیل : تهیه آرد نارگیل، در خانه به آن سادگی که تصورش را می کنید نمی باشد. شما می توانید با خرید آرد نارگیل، در سایت دکتر استویا بدون هیچ دردسری می توانید بهترین و خالص ترین آرد نارگیل را تهیه کنید و برای مصارف خانگی خود استفاده کنید. اخیرا نارگیل به عنوان یک غذای پرخاصیت شناخته شده است؛ که خواص بسیار زیادی دارد و می تواند برای بدن فواید زیادی داشته باشد. آرد نارگیل خانگی همانند آرد نارگیل تجاری ظاهر پودر مانندی ندارد. اما از آن خیلی خوب در دستورها استفاده میشود. شما می توانید بهترین آرد نارگیل را از سایت دکتر استویا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

یکی از پرکاربرد ترین طعم دهنده ها در انواع شیرینی ها، کیک ها و غذاها آرد نارگیل است، که به صورت پودر هم وجود دارد. علاوه بر طعم مطلوبی که دارد خواص درمانی فوق العاده ای هم دارد. به همین علت نمی توان به راحتی از کنار این خوراکی پر خاصیت گذشت. ما در این قسمت از سایت دکتر استویا به معرفی آرد نارگیل می پردازیم. پس ما با ما همراه باشید.

آرد نارگیل از کجا بخرم ؟

قبل از هر تعریفی بهتر است با خود نارگیل آشنا شویم، این میوه بیشتر در کشورهای آسیای شرقی، بخصوص فیلیپین پیدا میشود؛ که این میوه از دو قسمت تشکیل می شود: گوشت نارگیل و شیر آن. برای طرز تهیه آرد نارگیل خانگی، ابتدا نارگیل را باز کرده و شیر داخل آن را خارج می کنیم. سپس گوشت نارگیل باق مانده را خشک می کنیم که برای این کار می توانیم آن را روی شعله حرارت داده و بپزیم. بعد از اینکه کاملا خشک شد، آن را پودر می کنیم. به طوری که پودر بدست آمده کاملا شبیه آرد گندم می شود. از این پودر بدست آمده می توانید در موارد متنوعی مانند کیک پزی و شیرینی پزی استفاده کنید. ارد نارگیل موجود در شرکت استویا با استفاده از بروز ترین فناوری ها تولید می شود که باعث شده آرد بدست آمده برای زمان زیادی تازگی خود را حفظ کند و خواص آن ازبین نرود.

 

خرید آرد بادام از دکتراستویا

بادام خواص بسیار زیادی دارد، که اکثر ما از فواید آن اطلاع داریم. پس چرا از آرد بادام آماده، در مصارف روزانه خود استفاده نکنیم؟ بهتر است بدانید که از آرد فرآوری شده ی بادام، در شیرینی پزی و آشپزی استفاده های زیادی میشود؛ که علاوه بر ظعم دلنشینی که دارد، بوی خوبی هم به غذا می دهد. دکتر استویا از بهترین و تازه ترین بادام ها برای تهیه این آرد استفاده کرده است. بدین گونه که بادام های پوست دار پودر می کند و بدون هیچگونه مواد مضر نگهدارنده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تحقیقات نشان داده است که آرد بادام با پوست، می تواند مسکن طبیعی برای تسکین درد و التهاب مجاری تنفسی باشد.

آرد بادام یکی از اشکال مصرف بادام است که مشابه آرد برنج است. این ماده برای افرادی که رژیم گلوتن دارند از اصلی ترین و آسان ترین مواد در دسترس محسوب میشود. آرد بادام کاربرد های بسیار زیادی دارد که شما می توانید از آن در کنار غذا استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از آرد بادام در درست کردن کیک، دسر و شیرینی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر می خواهید با کاربرد های این آرد مفید آشنا شوید در این مقاله از سایت دکتر استویا با ما همراه باشید.

آرد بادام چه فوایدی دارد؟

یکی از انواع آرد که از بادام سفید تهیه می شود آرد بادام است. از این محصول می توان به عنوان جایگزین گندم استفاده کرد. افراد مبتلا به سلیاک که از موارد بدون گلوتن مصرف کنند؛ می توانند از این ماده استفاده کنند.

فروشگاه دکتر استویا عرضه کننده بهترین محصولات بدون گلوتن و رژیم کتوژنیک محصولی با کیفیت و صد درصد طبیعی برای این عزیزان ارائه کرده است. در محصول فروشگاه دکتر استویا استاندارد های لازم برای رژیم کتوژنیک و بدون گلوتن رعایت شده است.

 

خرید عصاره استویا از دکتراستویا

برگ عسلی stevia با نام علمی Stevia Rebaudiana گیاهی از خانواده ی گل های داودی است. از خصوصیات این گیاه می توان علفی و حساس بودن به سرما، بومی پاراگوئه برزیل و مناسب برای مناطق جنوبی ایران و یا کشت های گلخانه ای. این گیاه مزه بسیار شیرینی دارد و از سال ها قبل برای شیرین کردن نوشیدنی ها و طعم دار کردن غذاها و خوراکی ها مورد استفاده قرار گرفته است. مهم ترین ویژگی شیرین کننده استویا این است که بی ضرر و بدون کالری است و برای کسانی که به دنبال یک مواد غذایی کم کالری است بسیار مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عصاره استویا و قیمت قطره استویا به سایت دکتراستویا مراجعه کنید.

خواص فوق العاده عصاره استویا

شیره گیاه استویا می تواند جایگزین شکر و قند مضر در انواع  رژیم های غذایی باشد.

درمان چاقی و یا اضافه وزن با عصاره گیاه استویا

دلایل بسیار زیادی برای داشتن اضافه وزن و یا چاقی وجود دارد مانند: ورزش نکردن، خوردن غذاهایی که چربی و قند اضافه دارند. لازم است بگوییم که شیرین کننده استویا فاقد هرنوع قند و شکر است. سطح کالری بسیار پایینی دارد به صورتی که می توان گفت اصلا کالری ندارد. به عنوان بخشی از یک رژیم متعادل می تواند به کاهش مصرف انرژی کمک زیادی کند.

بهبود بیماری سرطان با مصرف عصاره استویا

از بین بیماری های مختلف سرطان لوزالمعده شایع ترین انواع آنهاست. که عواملی مانند سیگار، اضافه وزن و دیابت از مهم ترین علت های بروز این مریضی است. اما اگر شما می خواهید خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید سعی کنید پس از خرید عصاره استویا آن را به طور دائمی استفاده کنید. شیرین کننده گیاه استویا استرول و ترکیبات آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد.

مقابله با فشار خون بالا

اگر از فشار خون بالا رنج می برید و مجبور هستید تا مدام فشار خون خود را کنترل کنید. به شما توصیه میشود که حتما از قطره خوراکی استویا برای کاهش فشار خون استفاده کنید. Stevia گلیکوزید دارد که باعث گشاد شدن رگ های خونی میشود. و همینطور در دفع سدیم و تنظیم فعالیت های فشارخون و قلب و عروق نقش مهمی دارد.

رژیم غذایی کودکان با قطره خوراکی گیاه استویا

غذاها و نوشیدنی هایی که می توانند نقش مهمی در رژیم هایی غذایی کودکان داشته باشند. اگر شما هم به دنبال یک جایگزین برای شکر هستید می توانید سفارش عصاره استویا را از فروشگاه دکتراستویا انجام دهید.

 

روغن mct (دکتراستویا)

روغن mct : تری گلیسیرید با زنجیره متوسط یا همان روغن mct چربی محلول در اب می باشد؛ و به طور مستقیم از سلول های روده ای عبور می کند و وارد خون ورید پورتال میشود. بر خلاف چربی های زنجیره بلند برای جذب نیازی به اسیدهای صفراوی و لیپاز پانکراسی ندارد. از مهم ترین خواص روغن mct این است که تامین کننده کالری می باشد و چربی جذب نشده موجود در مدفوع را کاهش می دهد. روغن ام سی تی نشان دهنده تری گلیسیرید می باشد که در غذاهای خاصی مانند نارگیل یافت میشود و یک منبع متمرکز از این چربی ها می باشد.

یک مکمل غذایی است که از چربی های MCT تشکیل شده است. این چربی ها شامل روغن موجود در روغن نارگیل، روغن هسته نخل و محصولات لبنی هستند. این روغن به طور عمده توسط افرادی که به دنبال کاهش وزن و رژیم هستند و یا می خواهند مقاومت بدنشان را در برابر تمرینات سخت ورزشی بالا ببرند، استفاده می شود.

معرفی روغن ام سی تی (mct) خارجی

ام سی تی اویل یک نوع اسید چرب اشباع شده است که در موارد خاصی مثل نارگیل یافت میشود ، این روغن از طریق دستگاه گوارش جذب بدن میشود و به علت اینکه سرعت جذب ان بسیار بالا میباشد، نیازی به صرف انرژی ندارد.

کسانی که دچار سوتغذیه هستند و کسانی که مشکلات جذب در دستگاه گوارش دارند میتوانند از این روغن استفاده کنند
ازجمله موارد دیگر میتوان به افزایش وزن نوزادان کم وزن، افزایش سوخت و ساز بدن، بیماران دیابتی، بیماران سلیاکی، ایدزی، همچنین در بدنسازی جهت چربی سوزی و افزایش توده عضلانی، کسانی که رژیم کتوژنیک دارند، بیماران صرعی و کسانی که آلزایمر دارند میتوانند از این روغن مفید مصرف کنند.

البته باید به این نکته توجه کنیم که مصرف این روغن در بعضی افراد منجر به بروز اسهال و استفراغ میشود بنابراین حتما باید در استفاده از آن افراط نکنیم ، برای بزرگسالان روزانه یک قاشق غذاخوری و بعضا بر اساس تجویز دکتر شاید این مقدار افزایش یابد.

 

منبع استویا: https://drstevia.ir/