سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم

نظر

قرعه کشی اینستاگرامی یکی از بهترین روش های جذب و جلب فالوور و ممبر برای پیج های اینستاگرام است، پیج های اینستاگرام برای برگزاری این مسابقات معمولا جایزه مناسبی را می گذارند و هدیه می دهند، بطور مثال یک گوشی موبایل یا یک هدفون برند جایزه معمول پیج های اینستاگرامی است که مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام برگزار می کنند.

حال دیگر با وجود برگزاری گسترده مسابقات اینستاگرام تعداد زیادی از کاربران برایشان سوالاتی مطرح می شود همچون اینکه : چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟ ، چگونه میتوانیم در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟ و بسیاری سوالات مربوط دیگر. حالا ما در این مقاله در بلاگ روبومیکس قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم به شما کمک کنیم تا در قرعه کشی اینستاگرام برنده شوید.

چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟

مسابقات اینستاگرامی معمولا به چند روش مختلف برگزار می شوند که در ادامه این مقاله در بلاگ روبومیکس به معرفی روش های مختلف برگزاری مسابقه اینستاگرامی می پردازیم و برایتان توضیح و شرح می دهیم که مدل هر مسابقه به چه صورت است و چگونه می توان در مسابقه اینستا برنده شد؟

instagaram-lottery

ایده پردازی قرعه کشی اینستاگرامی

یکی از مهم ترین مراحلی که پیج های اینستا برای برگزاری مسابقه اینستاگرام خود دارند طراحی مدل مسابقه یا ایده پردازی برای برگزاری مسابقه است، در مرحله طراحی مسابقه و ایده پردازی برگزار کننده مسابقه تمام تلاش خود را می کند که یک مسابقه با کیفیت بالا و بازده خوب برای پیج خود تهیه کند، بطور مثال مشخص می کند که کامنت یا منشنی که باید کاربران و دنبال کنندگان برای پست مسابقه بگذارند به چه صورت و چه تعدادی باشد.

انتخاب روش برگزاری قرعه کشی و مسابقه

در این مرحله از آماده سازی مسابقه اینستاگرام ادمین پیج ها یک نوع روش را بین انواع روش های برگزاری مسابقه و قرعه کشی در پیج اینستاگرام خود انتخاب می کنند و بر اساس آن طراحی مسابقه را نیز ادامه می دهند.

مسابقه اینستاگرامی

در ادامه این مقاله به چند روش نمونه مسابقه اینستاگرامی اشاره، و برای هریک توضیح می دهیم که چگونه میتوان در این مسابقه برنده شد.

مسابقه لایک و کامنت

یکی از بهترین و ساده ترین روش های مسابقه اینستاگرامی که میتوانید برگزار کنید با روش قرعه کشی میان لایک ها و کامنت های یک یا چند پست است، در این روش و این نوع مسابقه شما هم به نرخ تعامل کاربران با پیجتان کمک بسزایی کرده اید و هم جذب فالوور بالایی خواهید داشت. برای برگزاری این نوع مسابقه البته نیازمند یک ایده خوب و با ارتباط به پیج تان دارید تا به صورت یک پست به اجرا بگذارید و از مخاطبانتان بخواهید تا در کامنت ها به سوال شما پاسخ دهند.

instagram-contests

روش برنده شدن در مسابقه لایک و کامنت

روش برگزاری این مسابقه را در بالاتر توضیح دادیم، حالا چگونه در مسابقه لایک و کامنت برنده شویم؟ برنده شدن در این مسابقه بسیار ساده است. باید پاسخ درست سوالات را سعی کنید تا آنجایی که می شود درست داده و منتظر برگزاری قرعه کشی توسط پیج شوید

قرعه کشی بر اساس استوری

یکی دیگر از روش های جذاب برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی استفاده از استوری و گزینه پرسش سوالات است. در این نوع مسابقه ادمین پیج یک سری سوالات را از کاربران مختلف خواهد پرسید و در پایان زمان مسابقه (مثلا 12 یا 24 ساعت) برنده را مشخص می کنند.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی با سوالات استوری

روش برنده شدن در قرعه کشی بر اساس استوری

در این مسابقه شما می توانید با دادن پاسخ های بیشتر و درست تر به تمامی سوالات چند گزینه ای شانس برنده شدن خود را بالاتر ببرید، چرا نمی شود از روشی استفاده کرد که حتما برنده شویم؟

پاسخ این سوال هم این است که شما که اطلاع ندارید که چند نفر دیگر مثل شما عزم خود را جزم کرده اند که حتما برنده این مسابقه باشند و به تمامی سوالات با دقت بالا پاسخ می دهند، بنابر این با استفاده از این روش ها تنها شما میتوانید شانس برنده شدن خود را بالاتر ببرید و اصل موضوع هم همین است که شانس برنده شدن تان را بصورت مداوم افزایش دهید.

قرعه کشی بر اساس منشن (تگ) و فالوکردن همزمان

یکی دیگر از روش هایی که صفحه های اینستاگرام برای برگزاری مسابقه استفاده می کنند استفاده از این روش است که به این صورت کاربران باید همزمان دوستان و آشنایان خود را منشن یا تگ کنند سپس شرط مسابقه را “فالوکردن پیج” اعلام می کنند. در این صورت کاربران و شرکت کنندگان ترغیب می شوند که افرادی که منشن یا تگ کرده اند را مجاب یا تشویف کنند تا پیج اینستا را فالوو کنند.

برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرامی

روش برنده شدن در قرعه کشی منشن و فالوکردن همزمان

بهترین راه برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرام شرکت کردن در مسابقه تگ یا منشن اینستاگرام است، در این مسابقه نیز در صورتی که شما بتوانید منشن بیشتری انجام دهید و به فالوکردن پیج مسابقه نیز توسط کاربرانی که منشن کرده اید کمکی کرده باشید احتمال برنده شدن شما در این مسابقه بالاتر می رود، دقت داشته باشید که در این نوع مسابقه هرچقدر که شما منشن بیشتری کرده باشید شانس برنده شدن شما بالاتر می رود.

جمع بندی

ما در این مقاله در بلاگ روبومیکس در مورد اینکه چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم توضیحات بسیاری را گفتیم، همچنین توضیح دادیم که بهترین روش برنده شدن در مسابقه اینستاگرامی شرکت در مسابقات تگ و منشن هستند چون میتوانید به راحتی با منشن کرد افراد بیشتری شانس برنده شدن خود را بسیار بالاتر ببرید. دقت داشته باشید که اگر شرایط مسابقه های اینستاگرام را رعایت کنید به احتمال بسیار بالایی در برنده شدن مسابقه دست خواهید یافت و هرچه احتمال برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرام شما بالاتر باشد احتمال اینکه برنده قطعی شوید بالاتر می رود.

منبع: سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس https://robomix.app/blog/how-win-in-instagram-contest/