سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکمل بدنسازی اورجینال

نظر

مکمل بدنسازی اورجینال

مکمل بدنسازی اورجینال: مکمل های بدنسازی، همان مکمل های غذایی محسوب می شوند، که در انواع مختلفی در دسترس ورزشکارانی قرار می گیرید که به صورت حرفه ای ورزش می کنند و نیاز به عضله سازی دارند. معمولا همه ورزشکاران به دنبال مرکز خرید مکمل بدنسازی، خرید مکمل بدنسازی اصل، بهترین مکمل بدنسازی و ... هستند.

انواع مکمل بدنسازی

مکمل بدنسازی اصل، با تقلبی تفاوتی که دارد در این است که استفاده مکمل ها تقلبی می تواند آسیب های بسیار بدی به سیستم ایمنی بدن شما و حتی اعضای بدنتان وارد کند پس حتما از فروشگاه های معتبر که مکمل اصل و اورجینال به فروش می رسانند تهیه کنید. مکمل بدنسازی خانگی

مرکز خرید مکمل بدنسازی

امروزه در بازار مکمل های بدنسازی بسیاری موجود است، ورزشکارانی که در ابتدای راه بدن سازی خود هستند و یا فیتنس کار می کنند، برایشان گیج کننده هست که از کجا مکمل بدنسازی اورجینال خرید کنند؟ چه مکملی استفاده کنند؟ آیا آن مکمل اصل است و یا تقلبی؟؟؟ مرکز خرید مکمل بدنسازی

عوارض مکمل بدنسازی

بهترین مکمل های بدنسازی; فروشگاه اینترنتی فردامارکت این زمینه را برای ورزشکاران و بندسازان عزیز فراهم کرده است تا با خیال راحت مکمل مورد نظر خود را مناسب با ویژگی هایش انتخاب و بررسی نمایند و با قیمت بسیار مناسب و با تضمین اصالت کالا آن را خریداری کنید. عوارض مکمل بدنسازی

مکمل بدنسازی برای حجم خشک

در این صفحه ما بهترین و جدیدترین انواع (bodybuilding supplements) مکمل های بدنسازی و انواع پروتئین ها را برای افزایش حجم و... مخصوص بانوان و آقایان ورزشکار و بدنسازی مهیا کرده ایم و موردی که باید بسیار به آن اهمیت بدهید اورجینال و اصل بودن محصول با قیمت مناسب است. مکمل بدنسازی برای حجم خشک

بهترین مکمل بدنسازی

پروتئین های بدنسازی، از اسید های آمینه تشکیل می شوند، که می توان گقت جزء تشکیل دهنده عضلات و بدن انسان است، رشد عضلات و پایداری بدن نیاز شدیدی به پروتئین دارد، یک بدنسازی برای افزایش توده عضلانی، کاهش چربی بدن، افزایش قدرتف ایمنی بدن و... نیاز به مصرف پروتئین ها دارد که انواع آن ها را می توانید در این صفحه بررسی و خریداری کنید. همچنین از مکمل ها ی بدنسازی به منظور کار های مختلفی استفاده می شود از این رو این مکمل ها انواع مختلفی دارند مانند : مکمل بدنسازی برای افزایش قد، مکمل بدنسازی چربی سوز، مکمل بدنسازی افزایش وزن، مکمل بدنسازی برای لاغری، مکمل بدنسازی برای کاهش وزن و ... .  

عوارض مکمل بدنسازی

مکمل های بدنسازی انواع مختلف دارند و هر کدام از آنها عوارض خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

عوارض مکمل بدنسازی پروتئینی

مکمل های پروتئنی عوارض های زیادی  از جمله آسیب به کبد، مسمومیت با فلزهای سنگین، تحلیل استخوان ها، ریزش مو،معضلات کلیوی، به هم ریختن سیستم گوارشی در بدن، افزایش وزن غیر سالم و به هم ریختن میزان قند خون را دارند که از مصرف بیش از حد آن باید جلوگیری کرد.

عوارض مکمل بدنسازی تستوسترونی

مصرف بیش از اندازه این مکمل، کم شدن ضخامت و ریزش مو را در پی دارد.از دیگر عوارض مصرف این مکمل ها افزایش سایز پروستات می باشد که سرطان پروستات را نیز در پی دارد.همچنین با افزایش سطح استروژن سینه ها بزرگ می شوند و باعث ایجاد جوش های بزرگ روی صورت و بدن می شود.

عوارض استروییدهای آنابولیک

مصرف بیش از اندازه استروییدهای آنابولیک باعث ایجاد عوارض مختلفی در آقایان و بانوان می شود.در آقایان باعث طاسی، بزرگی سینه ها و کلفتی صدا و ناباروری می شود در بانوان نیز سبب افزایش موهای بدن،افزایش اشتها،کلفتی صدا و طاسی می شود. البته بعضی از عوارض مانند: آکنه، افزایش کلسترول بد و کاهش کلسترول خوب، تومورهای کبدی، افسردگی دارویی، خشونت و عصبانت در هر دو گروه آقایان و بانوان مشترک می باشد. همچنین خود شخص نباید این دارو را تزریق کند زیرا اگه سرنگ آلوده باشد باعث عفونت، هپاتیت و ایدز می شود.

عوارض مکمل بدنسازی کراتین

خستگی مفرط، کاهش اسید لاکتیک بدن، اسهال و استفراغ، درد های پیچشی معده، تهوع، آسیب به کلیه و کبد و قلب، افزایش وزن و کم آبی از عوارض کراتین که یکی از مرسوم ترین مکمل بین ورزشکاران است؛می باشد.

عوارض محرک ها

از عوارض محرک ها می توان به بی خوابی، وابستگی دارویی، بی اشتهایی، افزایش ضربان قلب و فشارخون و دمای بدن، افزایش حالت تهاجمی، کاهش وزن، توهم، ناهنجاری های ریتم قلب، تشنج، مشکلات عروقی، حمله قلبی و خونریزی مغزی اشاره کرد.                          

منبع: مکمل بدنسازی اورجینال (بهترین های افزایش حجم)