سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپری تاخیری قوی 2020

نظر

اسپری تاخیری قوی

اسپری تاخیری قوی: فروشگاه اینترنتی فردامارکت ارائه دهنده محصولات بهداشتی مراقبت جنسی، با مناسبترین قیمت می توانید انواع اسپری تاخیری را خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده، خرید اسپری تاخیری قوی و خرید اسپری تاخیری از داروخانه هستید و همچنین اگر قیمت اسپری تاخیری برای شما مهم است به راحتی می توانید تمامی محصولات ما را مشاهده و خریداری کنید.

انواع اسپری تاخیری با قیمت

اسپری تاخیری لیدوکائین

اسپری تاخیری پاورمن

اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری دلتا

اسپری تاخیری چیست؟

اسپری تاخیری، برای برطرف کردن مشکل زود انزالی در آقایان و افزایش مدت زمان رابطه جنسی استفاده می شود. به طور عمومی می توان گفت ریشه این بیماری استرس و اضطراب روزمره زندگی آقایان است، معمولا در اوایل زندگی مشترک آقایان با این مشکل روبرو خواهند شد، که یکی از راه های درمان این مشکل استفاده از «اسپری تاخیری» است. اسپری تاخیری، برای ایجاد رابطه جنسی های کوتاه میتواند مهم و ضروری باشد، و باید بدانید که اثرات آن طولانی مدت نیست، اما پس از استفاده به سرعت اثر می کند.همچنین اسپری تاخیری 1ساعته و اسپری تاخیری 2 ساعته باعث می شود تا انزال شما را تا حد ممکن عقب بیاندازد تا رابطه طولانی تر و لذت بخش تری را تجربه کنید.

خرید اسپری تاخیری از داروخانه

خرید اسپری تاخیری قوی با سریع ترین و بهترین عملکرد را در فروشگاه اینترنتی فردامارکت تهیه و استفاده کنید، ما قویترین اسپری های جنسی را برای شما مهیا کرده ایم و به راحتی می توانید اسپری مورد نظر خود را بررسی و انتخاب نمایید.

اسپری تاخیری از کجا بخریم

اگر به دنبال خرید بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده؛ با قیمت ارزان هستید، به راحتی در همین صفحه می توانید اسپری مورد نظر خود را مناسب با ویژگی هایش انتخاب و خریداری کنید، فروشگاه فردامارکت تضمین قیمت و اصالت محصول را به شما میدهد و با قیمت مناسب آن را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش اینترنتی اسپری تاخیری

وب سایت فردامارکت با فروش انواع اسپری تاخیری؛ این امکان را برای شما فراهم کرده است که اگر با مشکل زود انزالی روبرو هستید، در منزل بنشینید، وارد وب سایت شوید و در این صفحه انواع اسپری های جنسی برای افزایش مدت زمان رابطه را به صورت اینترنتی خریداری و استفاده کنید.

اسپری تاخیری لیدوکائین

مشکل زودانزالی در آقایان بعداز ازدواج با گذشت چندسال بهتر می شود ولی برخی از افراد نمی توانند برای برطرف شدن این مشکل صبر کنند به همین خاطر متخصصین در پی درمان این مشکل می باشند یکی از اولین درمان ها استفاده از موادی برای کم کردن حساسیت آلت تناسلی مرد بود.معروف ترین ماده ای که در ژل و اسپری تاخیری به کار برده می شود لیدوکائین می باشد. اسپری تاخیری لیدوکائین دارای 10 درصد لیدوکائین می باشد که مقدار زیادی برای بی حس کردن می باشد در واقع زمانی از اسپری لیدوکائین استفاده می شود که فردوضعیت حادی داشته باشد. اما ژل های تاخیری دارای 2 درصد لیدوکائین می باشند که بی حسی کمتری ایجاد می کند و در میل جنسی شخص تغییری ایجاد نمیکند. شما می توانید این محصولات را در سایت فردا مارکت خریداری نمایید.

معایب و عوارض اسپری تاخیری

یکی از معایب این محصولات بی حسی زیاد می باشد که اگر اسپری تاخیری قوی باشد یا بیش از حد استفاده شود حس شما کمتر می شود. مشکل دیگر این محصولات کم شدن لذت می باشد زیرا با طولانی شدن بیش از حد رابطه لذت کمتر خواهدشد.همچنین باعث می شود تا ماده بی حسی وارد بدن همسر شما بشود و مشکلات و بیماری های مختلفی را برای همسرتان بوجود بیاورد. محصولات بی حس کننده نمی‌توانند انزال زودرس مردان را درمان نمایند و برای هر بار رابطه جنسی باید از آنها استفاده کرد که هزینه زیادی دارد.

قیمت اسپری تاخیری ویگا

اسپری تاخیری ویگا محصول یکی از معتبر ترین شرکت های آلمانی است و از قوی ترین و موثرترین اسپری های تاخیری به شمار می رود همچنین این محصول دارای ویتامین E نیز می باشد. اسپری ویگا به شما در ایجاد رابطه ای لذت بخش کمک می کند و باعث افزایش مدت زمان رابطه می شود. اثر بخشی این محصول حدود 30 الی 40 دقیقه می باشد و برای کسانی که مشکل زود انزالی دارند و نمی خواهند از قرص های شیمیایی مضر استفاده کنند مناسب است. همچنین قیمت اسپری تاخیری ویگا مناسب می باشد و می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

منبع : اسپری تاخیری قوی 2020 (خرید بهترین اسپری تاخیری) فردامارکت