سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس

نظر

خرید قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل: موضوع این مطلب در سایت داروخانه ی آنلاین فردامارکت، خرید قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس است. در این مطلب در مورد اینکه آیا قرص پرفکتیل پلاتینیوم خوبه یا خیر؟ ، عوارض قرص پرفکتیل چیست؟ ، تاثیر قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای مو و قیمت قرص پرفکتیل توضیح می دهیم. کپسول مولتی ویتامین پرفکتیل ویتابیوتیکس دارای ویتامین های مختلفی مانند ویتامین A  ، ویتامین C ، ویتامین D  همچنین کلسیم و آهن می باشدکه مصرف آن به اکثر افراد پیشنهاد می شود.

    خرید قرص پرفکتیل اورجینال
    قیمت قرص پرفکتیل در داروخانه

مصرف قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس، باعث شادابی و تقویت پوست، مو و ناخن می شود. این قرص از ترکیبات کاروتنوئیدها، عصاره دانه انگور، ویتامین‌های گروه B، پروآنتوسیانیدین، مواد معدنی، ویتامین‌های D ،C ،E و سیستین ساخته شده است. مصرف بیش از حد این قرص سبب بروز مشکلات پوسی خواهد شد؛ پس زیر نظر دستور پزشک مصرف کنید.
مزایا و تاثیر قرص پرفکتیل

    با وجود آنتی اکسیدان ها، از آسیب پوست در برابر نور خورشید محافظت می گردد.
    تامین کردن مواد مغذی ناخن، پوست و مو
    تامین ویتامین های ضروری برای گردش خون سالم
    حفظ رنگ طبیعی پوست
    جلوگیری از پیری زودرس

آیا قرص پرفکتیل پلاتینیوم خوبه یا خیر؟

کپسول پرفکتیل دارای ترکیباتی است که خواص تولید کلاژن، بازسازی و حفظ سلامت پوست را دارند و دارویی مناسب برای سلامت و زیبایی پوست شما به شمار می رود.برای تولید کلاژن و بازسازی پوست در پرفکتیل پلاتینیوم از ویتامین c ، بیوتین، ریبوفلاوین و نیاسین استفاده می شود.مواد معدنی مانند روی و منیزیم ، فولیک اسید، ویتامین های B12 و D در این قرص باعث ترمیم سلولی پوست می شوند. همچنین با داشتن ویتامین C , B12  و E باعث مراقبت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد، سیگار، اشعه خورشیدی و آلاینده های محیطی می شود.
عوارض قرص پرفکتیل چیست؟

پرفکتیل پلاتینیوم عوارض خاصی ندارد اما عوارض جانبی دارد که ب ندرت شاید به وجود بیاید که در صورت به وجود آمدن این عوارض باید به پزشک مراجعه کنید.

 

    تورم لب و زبان
    تورم صورت
    مشکلات تنفسی
    گر گرفتگی
    جوش زدن پوست
    تغییر رنگ ادرار

تاثیر قرص پرفکتیل پلاتینیوم برای مو

قرص پرفکتیل و کپسول پرفکتیل پلاتینیوم از برند ویتابیوتیکس دارای ویتامین های زیادی برای سلامت پوست، ناخن و مو می باشد و تفاوت این دو محصول در این است که پرفکتیل پلاتینیوم در جوانسازی پوست و تقویت مو  و ناخن نقش تخصصی تری را دارد.
قرص perfectil برای پوست

قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس دارای ویتامین های مناسب جهت سلامت پوست می باشد. از عصاره انگور در این قرص استفاده شده است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد که باعث شادابی،جوانی و از بین بردن چین و چروک پوست می شود. عصاره هسته انگور نیز دارای خاصیت ضد آلرژی و آنتی هیستامین می باشد که باعث ترمیم رگ های خونی و بهترشدن هرچه بهتر و سریعتر زخم ها و جراحات پوستی می شود. از دیگر ویژگی مهم قرص پرفکتیل می توان به جلوگیری از پیری زودرس پوست اشاره کرد.
ترکیبات موثر در پرفکتیل ویتابیوتیکس

قرص های پرفکتیل با توجه به ترکیبات متنوعی که دارند یکی از مهم ترین و ضروری ترین قرص هایی هستند که ما می توانیم در طول روز از آن ها استفاده کنیم و به سلامت پوست ، مو و ناخن خود کمک کنیم . معمولا در ترکیبات این قرص ها از انواع ویتامین ها ، زینک ، مس ، ید ، منیزیوم ، کروم و … استفاده می شود . هر یک از این مواد نقش موثری در سلامت و بهبود پوست و موی ما ایفا خواهند کرد . در ادامه این مطلب به نمونه هایی از ویتامین های موجود در قرص پرفکتیل اشاره خواهیم کرد .
ویتامین C در قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس

این ویتامین یکی از مهم ترین ویتامین های مورد نیاز بدن ما هستند و ما می توانیم وجود این ویتامین را در بسیاری از میوه ها ، سبزی ها و مرکبات حس کنیم . این ویتامین یکی از ویتامین های محلول در آب هستند و نقش مهمی در جذب آهن و کلاژن دارند . با توجه به این که ویتامین C می تواند به جوان سازی پوست شما کمک کند ، پس وجود آن در قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس ضروری می باشد . استفاده از این قرص ها می تواند به دیر پیر شدن پوست شما کمک کند و نمی کذارد گه پوست شمت خشک شود و یا موهایتان دچار شکنندگی شود .
ویتامین های گروه B در قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس

ویتامین های B دارای انواع مختلفی هستند و در یک گروه بزرگ قرار دارند . ویتامین های B1,B2,B3,B6,B12 نمونه ای از این ویتامین ها هستند که وجود هر یک از آن ها در بدن ضروریت خاصی دارد و نقش خود را به خوبی ایفا می کند . وجود انواع ویتامین های B برای پوست و مو و ناخن ضروری می باشد . کمبود هر یک از این ویتامین ها علائمی دارد که شما می توانید با توجه به این علائم به کمبود این ویتامین پی ببرید . برای نمونه گاهی ممکن است شما به بیماری درماتیت سبورئیک منجر شوید که این ناشی از کمبود ویتامین B2 می باشد . اگر دور دهان شما و زبان شما ملتهب شود به دلیل کمبود ویتامین B6 می باشد . که شما باید با مصرف موادی که دارای ویتامین B می باشد ویتامین مورد نیاز خود را تامین کنید .
قیمت قرص پرفکتیل

شما می توانید با استفاده از داروخانه ی آنلاین فردامارکت خرید کپسول پرفکتیل را به صورت اینترنتی انجام داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که فعالیت این سایت تحت نظر داروخانه دکتر حریری می باشد. همچنین برای دیدن قیمت قرص پرفکتیل می توانید به ابتدای صفحه مراجعه کنید.

fardamarket.com/perfectil