سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 مورد اصلی برای ازدواج زنان که برای شما شگفت انگیز است!

نظر

مهم ترین انگیزه های زنان برای ازدواج چیست؟

با سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

 

پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم مطلب تعریف ازدواج در روانشناسی چیست را مطالعه کنید تا به صورت اصولی با تعریف ازدواج و پیوند زناشویی آشنا شوید و بعد دقیق تر به بیان هدف خانم ها از ازدواج بپردازیم.

 

در ادامه به بررسی 12 مورد از مهم ترین انگیزه های زنان برای ازدواج پرداخته می شود.

 

1- می خواهند احساس کنند مردی آنها را دوست دارد

انگیزه-ازدواج-برای-خانم-ها

همه می‌ خواهند بدانند که محبوب و دوست داشتنی هستند و خانم ‌ها به ندرت از شنیدن جمله “دوستت دارم” از شوهرشان خسته می‌ شوند.

 

 

اما نشان دادن احساسات خود به همسرتان، به اندازه به زبان آوردن «دوستت دارم» مهم است

 

در حقیقت، بهترین روش ‌ها برای بیان این که شما چه احساسی دارید معمولا به ظاهر ساده و بی ‌اهمیت هستند، مثل در آغوش کشیدن غیر‌منتظره‌ او و یا گرفتن دست‌ های او به هنگام پیاده‌ روی.

 

به هر حال خانم ها دوست دارند توسط مردی، عمیقا دوست داشته بشوند و از این بابت اطمینان ذهنی داشته باشند.

 

همین مورد یکی از مهم ترین انگیزه های زنان برای ازدواج است. اگر نمی دانید چطور باید با همسرتان صحبت کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب جملات مورد علاقه خانم ها را حتما در ویکی روان مطالعه کنید.

 

2- درک و بخشش یک نیاز اساسی خانم هاست

گاهی همسرتان مرتکب اشتباهی شده و یا باعث ناراحتی شما می ‌شود.

 

یادتان باشد، هیچ کس (و این شامل شما هم می‌شود) کامل و عالی نیست. او از شما درک و بخشش می خواهد، البته شایسته آن هم هست. به یاد داشته باشید که هیچ رابطه ‌ای و به خصوص انواع مختلف ازدواج نمی ‌تواند بدون بخشش ادامه یابد!

 

یکی از مفاهیم مهم در جلسات مشاوره بعد از ازدواج آنلاین و حضوری به آقایان این است که خانم‌ها می ‌خواهند شما نوسانات هورمونی که بر روحیه آنها تأثیر می‌گذارد را درک کنید

 

بنابراین وقتی که پریود (عادت ماهانه خانم ها) شد یا باردار است یا یائسگی را پشت سر می گذارد، او را مسخره نکنید و نگویید که “دیوانه” است. در عوض همدل باشید و درکش کنید.

 

شاید باورش سخت باشد اما همین مورد یک هدف خانم ها از ازدواج کردن است، آنها می خواهند دیده شوند و مردی بتواند احساسات و نیازهای آنها را درک کند.

 

3- خانم ها گفتگوی واقعی می خواهند

خواسته زن ها از ازدواج چیست

خانم ها دوست دارند با مردی (همسرشان) گفتگوهای عمیق و حساب شده داشته باشند. انگیزه ازدواج برای خانم ها این است که دوست دارند حرف های دلشان را بشنوید

 

 اجازه ندهید مکالمه‌ هایتان به بچه‌ ها، شغل و آب و هوا محدود شوند! اگر این اتفاق بیفتد، نشانه این است که ازدواج شما دچار مشکل بزرگی شده ‌است

 

کار مشاور ازدواج هم این است که به زوجین یادآوری کند چیزهای زیادی برای صحبت کردن فراتر از کار و ظاهر وجود دارد!

 

برای زوجین بسیار مهم است که به طور منظم درباره احساسات و عواطف خود صحبت کنند. این مکالمات عمیق و واقعی مانند چسبی است که شما را در کنار هم قرار خواهد داد و صمیمیتی را که آرزوی افراد متاهل است را ایجاد می ‌کند.

 

4- زمان کافی و با کیفیت می خواهند

سپری کردن زمان با کیفیت با همسر و فرزندانتان اتفاقی نیست.

 

باید برای داشتن این اوقات برنامه ‌ریزی کرده و بعد به آن عمل کنید. گذراندن وقت با کسانی که دوستشان دارید باید برای شما در اولویت باشد

 

اگر دنبال ازدواج موفق و زندگی مشترک پایدار هستید باید برای آن وقت بزارید و این چیزی است که خانم ها شدیدا دنبال آن هستند.

 

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید زنی که با او ازدواج کرده ‌اید همسر شماست، نه فقط مادر فرزندان شما یا کسی که با او رابطه جنسی برقرار می کنید!

 

هرگز برای عاشق شدن و قرار ملاقات با او تلاشتان را متوقف نکنید. هدف خانم ها از ازدواج این است که زندگی تشکیل بدهند و برای موفق بودن آن تلاش کنند، آنها می خواهند مردشان هم برای این هدف قدم های بزرگ بردارد.

 

5- هدف زنان از ازدواج : شنیدن “بله” بیشتر

هیچ خانمی دوست ندارد نه بشنود، چه در رابطه با ایده دکوراسیونش باشد یا ترس از شنیدن این جمله «امشب نه!».

 

در حالی که برخی از پاسخ ‌های منفی قابل‌ درک هستند، اما پاسخ‌ های منفی معمولی یک داستان دیگر هستند که اغلب پایان خوبی هم ندارند.

 

شنیدن مداوم “نه”، می ‌تواند آنها را زمین بزند و کینه ‌ای ایجاد ‌کند که از شما دور می‌ شوند. این بدان معنا نیست که شما باید هالو شوید و تمام وقت “بله” بگویید.

 

اما سعی کنید قبل از گفتن خودکار “نه” فکر کنید و بعد از بهبود روابطتان شگفت ‌زده خواهید شد. تحقیقات نشان می ‌دهند هرچه بیشتر به درخواست ‌ها پاسخ مثبت دهید، رابطه شما شادتر و راضی‌ کننده خواهد بود.

با 5 عامل ازدواج که نوشته شده از انگیزه های زنان برای ازدواج چیست؟ (12 مورد اصلی) اشنا شدید : منبع: وبسایت روانشناسی wikiravan