سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با باتری موبایل htc سری دیزایر

نظر

گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر 630
در فوریه 2016 بطور رسمی وارد بازار شد . برای گوشی اچ تی سی Desire 630 قطعات جانبی بسیاری وجود دارد ولی مهمترین قطعه جانبی برای آن باتری گوشی HTC Desire 630 میباشد . اگر باتری موبایل اچ تی سی به خوبی کار نکند ، گوشی نیز نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد . بنابراین حتما به فکر خرید یک باتری اورجینال و با کیفیت باشید . برای خرید باتری گوشی HTC Desire 630 با بهترین قیمت از کارشناسان رایااستور کمک بگیرید .

باطری گوشی اچ تی سی دیزایر 630 از نوع باتری های داخلی لیتیوم یونی میباشد . ظرفیت باتری برابر با 2200 میلی آمپر است . کمپانی HTC در بحث افزایش ظرفیت باتری های خود موفق بوده است به حدی که باتری Desire 630 در بین رقبا توانسته است جایگاه بسیار خوبی را برای خود فراهم کند . در ادامه لیستی از باتری ها به همراه ظرفیت آنها را برای شما آماده کرده ایم :
کیفیت باتری موبایل HTC Desire 628 
همانطور که در بالا به موارد تست شده باتری اصلی گوشی Desire 628 اشاره کردیم باید به شما اعلام کنیم که باطری از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد و باعث خواهد شد تا با تعویض باتری خود گوشی شما همانند روز های اول به خوبی کار کند . از خدمات دیگری که باعث خواهد شد مشتری خرید باتری گوشی HTC Desire 628 خود را با خیالی آسوده انجام دهد ، تضمین اصالت و کیفیت باتری گوشی میباشد . رایااستور باتری موبایل دیزایر 628 خود را تضمین می کند و اعلام می کند در صورت بروز هرگونه مشکل ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود میباشد .
کیفیت باتری موبایل HTC Desire 828
همانطور که در بالا به موارد تست شده باتری اصلی گوشی HTC Desire 828 اشاره کردیم باید به شما اعلام کنیم که باطری —– از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد و باعث خواهد شد تا با تعویض باتری دیزایر 828 خود گوشی شما همانند روز های اول به خوبی کار کند . از خدمات دیگری که باعث خواهد شد مشتری خرید باتری گوشی HTC 828 خود را با خیالی آسوده انجام دهد ، تضمین اصالت و کیفیت باتری گوشی Desire 828 میباشد . رایااستور باتری موبایل خود را تضمین می کند و اعلام می کند در صورت بروز هرگونه مشکل ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود میباشد .
عملکرد باتری گوشی Desire 728
نتیجه بررسی عملکرد باتری اچ تی سی دیزایر 728 در حالت آماده باش بسیار عالی بود . باتری موبایل HTC Desire 728 قادر است تا در شبکه 2G به مدت 496 ساعت و در شبکه 3G به مدت 485 ساعت در حالت آماده باش (استندبای) قرار بگیرد .
بررسی عملکرد گوشی در بخش مکالمه حاکی از خبر های خوبی برای کاربران HTC میباشد . باتری گوشی Desire 728 امکان 26 ساعت مکالمه بدون وقفه در شبکه 2G و امکان 21 ساعت مکالمه بدون وقفه در شبکه 3G را برای کاربران خود فراهم می کند .
بعد از بررسی توانایی باتری در پخش موسیقی به نتایج خوبی رسیدیم . باتری اچ تی سی Desire 728 برای کاربران خود امکان 46 ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم می کند . اگر شماهم از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به گوشی دادن موسیقی دارید ، باید به شما مژده دهیم که باتری HTC Desire 728 می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد .
منبع سایت مرجع موبایل : rayastor.ir