سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلید آهن بهترین فروشگاه خرید مقاطع استیل و آهن آلات

نظر

فصل تجارت - مقاطع استیل از مهم ترین ماده ها در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، مهندسی و پزشکی می باشد. به بیان کلی تر می توان گفت که انواع استیل در تمام موارد زندگی انسان استفاده میشود. برای نمونه فولاد کربن در خودروسازی، ساخت محصولات ساختمانی، لوازم خانگی، فریزر، ماشین لباس شویی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزیت های خرید مقاطع استیل و آهن آلات هزینه مقرون به صرفه، تنوع در محصولات و خواص مکانیکی زیاد می باشد. پس از اینکه در رابطه با انواع استیل و کاربرد آن، آلیاژ استیل، پروفیل استیل توضیح دادیم، می خواهیم بهترین مرکز فروش مقاطع استیل و آهن آلات را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

همین الان جهت خرید و مشاهده لیست قیمت انواع مقاطع استیل و آهن، « فروشگاه استیل کلیدآهن » را در نتایج گوگل جستجو کنید و با بررسی قیمت انواع لوله و ورق استیل ، لوله مانیسمان ، ورق سیاه ، آلیاژ های فولادی ، میلگرد ، تیرآهن ، نبشی و ناودانی و... به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره 02188243300 تماس بگیرید.

در رابطه با اینکه آلیاژ استیل چیست؟ باید گفت که فولاد زنگ نزن که با نام استیل شناخته شده است، در آلیاژ های مختلفی تولید میشود. نقطه اشتراک میان انواع ورق استیل، مقدار زیاد نیکل و کروم است. وجود این دو نوع آلیاژ در ترکیب شیمایی، موجب افزایش مقاومت به خوردگی میشود. ورق های استنلس استیل یکی از پرکاربردترین مقاطع زنگ نزن در آلیاژهای مختلف است. نوع آلیاژ انتخاب شده در تولید این محصول یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت ورق استیل می باشد. برای معرفی انواع آلیاژ استیل می توان به آلیاژهای 304، 316، 316Ti، 309، 310، 321، 410، 420 و 430 اشاره کرد.

برای شناخت انواع استیل باید گفت فولاد ضد زنگ به 4 نوع آستینی، فریتی، مارتنزینی، داپلکس دسته بندی میشود. فولاد ضد زنگ آستینی در سری های 200 و یا 300 تولید میشود. این نوع استیل دارای سطح باکیفیت، شکل پذیری و مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش می باشد.

استیل فریتی در حدود 25 درصد از تمام استیل های جهان را به خود اختصاص داده است. این آلیاژها در هنگام خم شدن و یا برش خوردن خواصی مشابه با فولادهای کربنی از خود نشان می دهد و ویژگی دیگر آن اینکه توسط آهنربا جذب میشود.

فولاد ضدزنگ مارتنزیتی مقاومت و سختی بالایی دارد و برای بیشتر عملیات حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. گریدهای مارتنزیتی در دو حالت آنیل و یا سخت شده خواص مغناطیسی زیادی دارند.

فولاد ضدزنگ داپلکس از 11 درصد کروم ساخته شده است و در مقابل خوردگی مقاومت مناسبی را از خود نشان می دهند. فولادهای ضدزنگ داپلکس از ترکیب استیل فریتی و آستینی تشکیل شده اند.

گروه های مختلفی از مقاطع استیل ضد زنگ وجود دارد که هر کدام خاصیت های متفاوتی هم دارند.  استیل های غیرمغناطیسی 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل دارند. این آلیاژ از گریدهای آستینی کمی تشکیل شده است و در میدان مغناطیسی، واکنشی از خود نشان نمی دهند.

گروه دیگر آن فولادهایی می باشند که خاصیت مغناطیسی ندارند و شامل استیل 316 میشوند. این نوع فولاد در میدان مغناطیسی واکنش کمی از خود نشان می دهند. می توان نتیجه گرفت استیل هایی که در ترکیب خود آهن دارند و یا ساختار بلوری آنها شبیه به ساختار مارتنزیتی و یا فریتی است، خاصیت آهنربایی دارند.

فروش انواع مقاطع استیل و آهن آلات در سایت کلیدآهن

پس از معرفی فولاد زنگ نزن و تفاوت آن با مقاطع فولادی، به بررسی ویژگی ها و کاربردهای مقاطع استیل پرداختیم. همانطور که گفته شد انواع مقاطع استیل شامل : پروفیل استیل، ورق استیل، لوله استیل می باشد که هر کدام از آنها خواص و کاربرد متفاوتی دارند. پس در هنگام خرید استنلس استیل باید به موارد مختلفی از جمله وزن، ابعاد، مشخصات و کاربردها دقت کنید.

شرکت کلیدآهن به دلیل سالها حضور در بازار آهن و فولاد، توانایی گرفتن بهترین خدمات و مناسبترین قیمت قطعات را از صاحبان اصلی کالاها دارد.

فروشگاه اینترنتی کلیدآهن https://kilidahan.com، با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مقاطع استیل و آهن آلات توانسته است خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه دهد و با فروش انواع محصولات فولادی، آهنی، استیلی در قیمت مناسب و کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را بدست آورد. در سایت کلیدآهن می توانید از قیمت پروفیل استیل طلایی، براق، مات و ... مطلع شوید و پس از مشاهده جدول انواع استیل و مشخصات آن نسبت به خرید آهن آلات و محصولات فولادی اقدام کنید. ارائه لیست قیمت روز ورق استیل، قیمت لوله استیل، قیمت میلگرد استیل و ... باعث شده است تا کلیدآهن به عنوان بهترین فروشگاه خرید مقاطع استیل و آهن آلات در ایران معرفی شود و از سایر رقبای خود در این حوزه برتری پیدا کند. جهت مطالعه تمامی موارد آموزشی و جدول وزن های استیل و آهن آنلات به مجله کلیدآهن مراجعه کنید.

منبع:

https://www.fasletejarat.com/Fa/News/554483/

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84_(%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87_%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%DB%8C)

kilidahan.com