سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساده ترین روش کسب درآمد از بازی

نظر

شاید در ابتدا شنیدن ساده ترین روش کسب درآمد از بازی امری بعید باشد. شاید اینگونه فکر کنید که شما با بازی کردن تنها زمان خود را از دست می‌دهید و هیچ پولی را به دست نمی آورید. لازم به ذکر است دنیای بازی امروز ما را به کسب درآمد نزدیک تر کرده است.

کسب درآمد از بازی به تومان از طریق موبایل و کامپیوتر از جمله لذت بخش ترین روش های کسب درآمد برای ایرانیان است. این نوع روش کسب درآمد روز به روز طرفداران بیشتری دارد؛ از این رو در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین روش های کسب درآمد از بازی جنگی، منچ و اندروید آشنا کنیم.

انواع بازی کسب درآمد واقعی

در حال حاضر فضاهای مجازی و تکنولوژی این قابلیت را دارد که بتواند از راه های گوناگون مانند بازی کردن اقدام به کسب درآمد کنید. امروزه بازی های اندروید، موبایل ایرانی و کامپیوتری وجود دارد که میتوان با انجام آن پول بدست آورد. البته لازم به ذکر است که درآمد از این نوع بازی ها زیاد نیست که بتوانید تمام نیازهای خود را با آن تامین کرده و به عنوان شغل رسمی برگزینید.

کسب درآمد از بازی اندروید

بازی های اندرویدی زیادی وجود دارد که می توانید اقدام به کسب ارز دیجیتال برای آن کنید. برنامه Swagbucks از جمله بهترین برنامه هاست. در این برنامه شما از طریق بازی هایی که پول واقعی میدهند Swagbucks دریافت کرده و اگر خواستید از فروشگاه های مانند آمازون خرید نمایید.

این برنامه بازی های آنلاین زیادی مانند Swagasaurus Run و Swag Memory وجود دارد که رایگان هستند و هر روز آن را بازی کنید. اما شما باید بدانید که در یک روز می توانید میزان محدودی Swagbucks به دست آورید.

کسب درآمد از بازی به تومان

به دست آوردن پول از باز کردن به تومان یکی از جالب ترین و ساه ترین روش کسب درآمد از بازی برای درآمدزایی می باشد که روز به روز طرفداران آن زیاد می شود. در ایران هیچ شرکت معتبری وجود ندارد که با بازی کردن به شما درآمد ریالی بدهد.

اما شرکت های توسعه بازی های کامپیوتری در کشور ما به سرعت در حال رشد هستند و بعضی از این شرکت ها گیمرهای حرفه‌ای را برای تست کردن بازی های گوناگون استخدام می کنند و به آن ها به ازای بازی کردن حقوق و مزایای خوبی می دهند. البته شما می توانید از طریق بازی کردن در سایت های خارجی ارزهای دیجیتال دریافت کرده و درآمد خود را از طریق سایت های واسط مانند arzipay.com به تومان تبدیل کنید.

بهترین و ساده ترین روش کسب درآمد از بازی

  1. تستر بازی ویدیویی
  2. راه اندازی کانال یوتیوب
  3. استریم در Twitch
  4. مسابقه دادن برای کسب درآمد
  5. گیم دولوپر
  6. مربی بازی های ویدیویی

نتیجه گیری

در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی زمینه مناسبی را برای کسب درآمد از بازی موبایل، اندروید و کامپیوتری فراهم کرده است. نکته قابل توجهی که در این نوع روش بازی و کسب درامد وجود دارد این است که شما نمی توانید به عنوان یک شغل ثابت از آن ها استفاده کنید؛ زیرا درآمد آن ها کم می باشد و شما از طریق آن ها نمی تواند تمام نیازهای خود را برطرف کنید.

اما می توانید از آن به عنوان یک راه کمکی برای افزایش درآمد استفاده نمایید. راه های زیادی برای کسب درآمد از بازی جنگی، منچ، اندروید و به تومان وجود دارد. در این مطلب انواع بهترین و ساه ترین روش کسب درآمد از بازی را به شما معرفی کردیم.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید