سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه نفیس برای مدیران

نظر

هدایای تبلیغاتی از ابزار های بازاریابی و تبلیغات موثر و سودمند هستند. این نوع هدایای انواع مختلفی دارند که در موقعیت های گوناگون قابل تهیه و ارائه به افراد می باشند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاواترسیم، معمولا در مواقع و مناسبت های خاص، افراد به یکدیگر هدیه می دهند که این موضوع باعث ایجاد حس و ماندگاری نام شما در ذهن آنان می شود. هدایای نفیس یکی از بهترین انتخاب هاست که می توانید برای افرادی که اهمیت و ارزش بالایی برایشان قائل هستید، تهیه کنید.

خرید هدیه نفیس برای مدیران، در مناسبت های گوناگون به منظور گرامیداشت و قدردانی از آنها کاربرد دارد؛ برای تهیه این نوع هدایا گزینه های متعددی پیش رو دارید که در انتخاب آنها باید سلیقه و دقت بالایی داشته باشید. اگر شما هم به دنبال ایده مناسب برای خرید هدایای نفیس مدیریتی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین هدایا برای مدیران را معرفی کرده و در خرید آنها شمارا راهنمایی کنیم.

هدایای سازمانی و هدایای شرکتی یکی از بهترین راه های افزایش تبلیغات با هزینه پایین است. این راهکار موثر به راحتی می تواند برای برگزاری مراسمات مناسبتی و همایشگاهی کاربرد داشته باشد. کادوهای سازمانی ممکن است کوچکترین و ارزان ترین وسایلی باشد که در ذهن شما می آید. هر یک از سازمان های خصوصی و دولتی در موقعیت ها و مناسبت های مختلف، هدایای تبلیغاتی مانند: روز کارمند، روز روابط عمومی و موقعیت های مختلفی چون: مراسم تودیع و معارف، اتمام کار یک مدیر یا کارمند خوب است که یک هدیه شرکتی به کارمندان، مدیران و سایر سازمان ها بدهند. این هدایا می تواند شامل: ست هدایای مدیریتی باشد. به اینگونه هدایا، هدایای سازمانی می گویند. حهت خرید انواع هدایای سازمانی و شرکتی، اینجا کلیک کنید.

تهیه و انتخاب هدیه برای مدیران، از دشوارترین کارهاست چرا که مدیران در یک سازمان از ارجعیت بالایی برخوردار بوده و نقش پراهمیتی دارند؛ بنابراین می بایست هدیه ای نفیس و خاص برای آنان تهیه شود. در ضمن، علاوه بر نوع هدیه، انتخاب جعبه و بسته بندی آن نکته ای مهم در تهیه هدیه نفیس برای مدیران است که بر جذابیت آن می افزاید و باید آن را در نظر داشته باشید. اکثر مدیران به متفاوت، خاص و کاربردی بودن یک هدیه توجه می کنند پس بهتر است هنگام خرید هدیه، محصولاتی را انتخاب کنید که با کیفیت و کارآمد باشند.

شما می توانید به منظور خرید هدیه نفیس برای مدیران، محصولات تکی همچون: لوازم اداری، کیف و محصولات چرمی، کریستال و ماکت و یا هدایای دیجتال مثل: پاوربانک، دستبند هوشمند، فلش مموری، شارژر وایرلس و... را انتخاب کنید. در غیر اینصورت اگر قصد خرید هدایای فاخر تری را دارید پیشنهاد ما به شما ست هدایای مدیریتی و هدایای خاص می باشد. هدایای خاص شامل محصولاتی همچون صنایع دستی و جعبه های پذیرایی است؛ صنایع دستی به دلیل ارزش و زیبایی ظاهری که دارند، توجه مدیر شما را جلب خواهد کرد.

به طور کلی هدایای لوکس مدیریتی، شامل هدایای مدیریتی می شود که به سطوح مدیریتی و بالاتر داده می شود.  قیمت ست هدیه مدیریتی کاملا متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت بستگی به عواملی چون اجزای داخل ست، نوع بسته، نوع طراحی، کیفیت محصول، شرکت ارائه دهنده و ... می باشد. جهت خرید ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی لوکس، کلیک کنید.

به عنوان نمونه در این پکیج ها محصولاتی مانند: فلاسک، قهوه ساز فرنچ پرس، خودکار و روان نویس، شارژ وایرلس یا پاوربانک، هدست بلوتوث و دیگر هدایای نفیس قرار داده شده است که می توانید با توجه به علایق و سلیقه مدیر خود، هریک از این ست ها را تهیه کرده و به مدیر مربوطه تقدیم کنید.

ست های هدیه بهترین انتخاب به عنوان هدیه نفیس برای مدیران هستند، چرا که علاوه بر جذابیت و طراحی زیبا، هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاصی در آنها قرار داده شده که مورد استفاده افراد باشد و با هر بار استفاده از آنها، نام شما در ذهن آنان ماندگار شود. همچنین با خرید این هدایای نفیس، به مدیر خود نشان می دهید که در انتخاب خود سلیقه، هزینه و وقت زیادی صرف کرده اید و برای ایشان ارزش قائل شده اید.

منابع:https://q.utoronto.ca/eportfolios/10542/What_are_special_promotional_gifts_and_what_is_their_use/

https://sites.coecis.cornell.edu/educationalcontent/creative-exquisite-corporate-and-exhibition-promotional-gifts/

https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/934/Functional_and_creative_promotional_gifts/

 

 



قیمت روز ورق استنلس استیل 316 در سایت ثامن تجارت

نظر

ورق استنلس استیل 316، یک درجه محبوب از ضد زنگ است مقاومت در برابر خوردگی در آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. ورق ضد زنگ 316 به طور گسترده در محیط های دریایی و بسیار اسیدی، تجهیزات زیر آب، ابزارهای جراحی، برنامه های غذایی و دارویی استفاده می شود.
قیمت روز ورق استنلس استیل 316 در سایت ثامن تجارت

ورق استنلس استیل 316، یک درجه محبوب از ضد زنگ است مقاومت در برابر خوردگی در آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. ورق ضد زنگ 316 به طور گسترده در محیط های دریایی و بسیار اسیدی، تجهیزات زیر آب، ابزارهای جراحی، برنامه های غذایی و دارویی استفاده می شود. افزودن مولیبدن مقاومت در برابر خوردگی 316 Stainless را نسبت به گرید اقتصادی تر 304 افزایش می دهد. این ورق دارای طیف وسیعی از صخامت ها می باشد که می توان هر کدام را در اندازه های مختلف به صورت انلاین خریداری کرد. نکته قابل توجه این است که عواملی چون: اندازه، وزن، ضخامت و ابعاد در قیمت ورق استنلس استیل 316 تاثیر بسزایی دارد. حال تا انتهای این راهنما با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد خرید این محصول کسب کنید تا در هنگام خرید آن با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.

کاربرد ها و مزایای ورق استنلس استیل 316

ورق های استیل 316 با نام استیل صنعتی و نگیر در بازار معروف هستند. این نوع مقاطع فولادی بعد از ورق استیل 304، به عنوان پرکاربردترین ورق ها شناخته می شود. مقاوم بودن در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مهم ترین مزایای آن هاست. جهت اطلاع از قیمت ورق استیل 316، ثامن تجارت را در گوگل سرچ نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با کاربردها و خصوصیات ورق استیل نگیر 316 آشنا کنیم.

مقاومت در برابر خوردگی: استیل درجه 316 هنگامی که در معرض طیف وسیعی از محیط‌ های خورنده قرار می‌گیرد، مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی نشان می دهد. معمولاً به عنوان فولاد ضد زنگ “دریایی” در نظر گرفته می شود اما در برابر آب گرم دریا مقاوم نیست. محیط های گرم کلرید می توانند باعث خوردگی حفره ای و شکافی شوند و همچنین در معرض ترک خوردگی تنشی بالای 60 درجه سانتیگراد است.

مقاومت در برابر حرارت: ورق استنلس استیل 316 در سرویس متناوب تا 870 درجه سانتی گراد و در سرویس مداوم تا 925 درجه سانتی گراد مقاومت خوبی در برابر اکسیداسیون دارد. با این حال، در صورت نیاز به مقاومت در برابر خوردگی در آب، استفاده مداوم در دمای 425-860 درجه سانتیگراد توصیه نمی شود. در این مورد 316L به دلیل مقاومت در برابر بارش کاربید توصیه می شود. همچنین در مواردی که مقاومت بالا در دماهای بالاتر از 500 درجه سانتیگراد مورد نیاز است، درجه 316H توصیه می شود.

تولید: ساخت تمام فولادهای ضد زنگ باید فقط با ابزارهای اختصاص داده شده به مواد فولادی ضد زنگ انجام می شود. ابزار و سطوح کار باید قبل از استفاده کاملاً تمیز شوند. این اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از آلودگی متقاطع فولاد ضد زنگ توسط فلزاتی که به راحتی خورده می شوند و ممکن است سطح محصول ساخته شده را تغییر رنگ دهند، ضروری هستند. در ضمن مواد استفاده شده در آن بسیار مهم است و شناسایی مواد اولیه ساخت ورق استیل نگیر 316، بهترین راه تشخیص استیل 304 و 316 است.

کار سرد: درجه 316 به آسانی ترمز یا رول است که به قطعات مختلفی تبدیل می شود. همچنین برای مهر زنی، سربندی و طراحی مناسب است اما بازپخت پس از کار برای کاهش تنش های داخلی توصیه می شود. کار سرد باعث افزایش استحکام و سختی فولاد ضد زنگ 316 می شود.

کار داغ: تمام فرآیندهای معمول کار گرم را می توان بر روی ورق فولاد ضد زنگ 316 انجام داد. از کار گرم باید در دمای زیر 927 درجه سانتیگراد اجتناب شود. محدوده دمایی ایده آل برای کار گرم 1149-1260 درجه سانتی گراد است. برای اطمینان از مقاومت بهینه در برابر خوردگی، بازپخت پس از کار توصیه می شود.

ماشینکاری: فولاد ضد زنگ 316 قابلیت ماشینکاری خوبی دارد. ماشینکاری را می توان با استفاده از قوانین زیر افزایش داد:

  • لبه های برش باید تیز نگه داشته شوند. لبه های مات باعث سخت شدن بیش از حد کار می شوند.
  • برش ها باید سبک اما به اندازه کافی عمیق باشند تا از سخت شدن کار با سوار شدن بر روی سطح مواد جلوگیری کنند.
  • تراشه‌ شکن‌ ها باید به کار گرفته شوند تا به اطمینان حاصل شود که دسته ‌ها از کار خارج نمی‌ شوند.
  • هدایت حرارتی کم آلیاژهای آستنیتی منجر به تمرکز گرما در لبه های برش می شود. این بدان معناست که خنک کننده ها و روان کننده ها ضروری هستند و باید در مقادیر زیاد استفاده شوند.

حرارت درمانی: فولاد ضد زنگ 316 را نمی توان با عملیات حرارتی سخت کرد. درمان محلول یا بازپخت را می توان با خنک کردن سریع پس از حرارت دادن به 1010-1120 درجه سانتیگراد انجام داد.

قابلیت جوشکاری: عملکرد جوش فیوژن برای فولاد ضد زنگ 316 هم با پرکننده و هم بدون پرکننده عالی است. میله های پرکننده و الکترودهای توصیه شده. مقاطع جوشکاری شده سنگین ممکن است نیاز به بازپخت پس از جوش داشته باشند. گرید 316Ti ممکن است به عنوان جایگزینی برای 316 در جوش های مقطع سنگین استفاده شود. جوشکاری اکسی استیلن برای اتصال فولاد ضد زنگ 316 موفق نبوده است.

قیمت جهانی ورق استنلس استیل 316

در محجموعه ثامن تجارت قیمت ‌های تحقیق شده مستقل را که بازار جهانی فولاد ضد زنگ را پوشش می‌دهند، مشاهده خواهید کرد. در ضمن ثامن تجارت؛ مرکز فروش انواع ورق برنجی و ورق مسی می باشد که کلیه محصولاتی آهن آلات را در سایت خود را به فروش می رساند. همانطور که در ابتدا گفته شد عوامل بسیاری در قیمت ورق های استیل 316 تاثیر گذار هستند. اما مهم ترین عواملی که باعث می شود بسیاری از منابع نتوانند قیمتی ثابت برای این محصول تعیین کنند، نواسانات ارزی می باشد. همانطور که می دانید ورق های فولادی یک محصول وارداتی می باشد و قیمت های آن بر اساس تغییرات ارزی تعیین می شود پس هنگامی که قیمت های ارزی تغییر می کند قیمت محصولات فولادی نیز تغییر می کنند؛ بنابراین برای کسب اطلاع از اخرین قیمت ها باید به یک منبع معتبر متصل شوید. قیمت روز ورق استنلس استیل 316 در سایت ثامن تجارت به صورت جدول آمده است و این جدول روزانه به طور کامل دقیقی آپدیت می شود. امیدوارم که توانسته باشیم مطالب مفیدی را در مورد ورق های فولادی گرید 316 به شما داده باشیم.

منبع مطلب



خواص گردو با عسل که اگر بدانید هر روز میل میکنید!

نظر

گردو یکی از بهترین آجیل ها و دانه های خوراکی است که ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و مصرف آن خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد ، یکی از مصلح های گردو، عسل است که مصرف این دو با هم می تواند خواص بسیار خاص و درجه یکی برای شما داشته باشد.

خواص گردو با عسل که اگر بدانید هر روز میل میکنید!

فواید گردو با عسل:

گردو یکی از بهترین آجیل ها و دانه های خوراکی است که ارزش غذایی بسیار زیادی دارد و مصرف آن خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. گردو یک دانه خوراکی بسیار مغذی است که می تواند تاثیرات بسیار زیاد و خوبی در بدن شما باقی بگذارد. مصلح هر ماده غذایی، یک ماده غذایی دیگر است که اگر هر دو آنها را با هم مصرف کنید، می توانند جلوی برخی از عوارض مصرف زیاد یک دیگر را بگیرند و خواص همدیگر را نیز تقویت کنند و باعث شوند که به طور محسوسی نشانه های خوب را در بدن خود مشاهده کنید. یکی از مصلح های گردو، عسل است که مصرف این دو با هم می تواند خواص بسیار خاص و درجه یکی برای شما داشته باشد.

آیا میدانستید مجموعه آنلاین "آجیل فروشی هفت مغز"؛ یکی از مراکز خرید گردو تازه و درجه یک با قیمت مناسب می باشد. شما می توانید لیست قیمت گردو با پوست و مغز گردو در انواع مخلف را در "7maghz.com" مشاهده و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

1: بهبود عملکرد روده

مطالعات فراوانی نشان می دهند که اگر روده شما از باکتری ها و میکروب های مفید سرشار باشد و این دو در روده شما می توانند به گوارش سالم تر غذا ها و در کل سلامت کلی بهتر شما، تاثیر بسیار زیادی بگذارند. جالب اینجاست که هر فرد، دسته باکتری های مخصوص به خودش را دارد و این باکتری های مفید در روده او مانند اثر انگشتش خاص هستند و دانشمندان نیز این دسته از باکتری ها را میکروبیوتا می خوانند. در واقع ترکیب های ناسالم از میکروبیوتا می تواند باعث التهاب و انواع بیماری های مختلف در روده شود و بیماری هایی مانند چاقی، بیماری های قلبی عروقی یا حتی سرطان را در فرد به وجود بیاورد.

به همین دلیل غذایی که در طول روز مصرف می کنیم، به میزان قابل توجهی بر آرایش این دسته از باکتری ها و میکروب های خاص در روده ما تاثیر می گذارند و در میان خوراکی ها و مواد غذایی مختلف، ترکیب عسل و گردو یکی از بهترین ترکیب هاست که باکتری های سالم عالی دارد که مصرف آن می تواند به صورت تضمینی، هر گونه مشکل که ممکن است برای میکروبیوتا به وجود بیایند را جلوگیری کنند و دستگاه گوارش سالمی را برای شما به ارمغان بیاورند.

خواص گردو با عسل که اگر بدانید هر روز میل میکنید!

2: کاهش انواع التهاب در بدن

ملتهب شدن بدن و التهاب های مختلف، در واقع یک واکنش و پاسخ طبیعی از بدن در برابر مشکلاتی هستند که در بدن به وجود می آید و این هشدار را به فرد می دهد که در نقطه ای از بدن، مشکل خاصی به وجود آمده است که سریعا باید به آن رسیدگی شود. التهاب ها حتی ممکن است که به صورت مزمن در بیایند و به بیماری های مختلفی مثل بیماری های قلبی، دیابت نوع 2، سرطان یا حتی آلزایمر تبدیل شوند.

ریشه بسیاری از این التهابات در بدن، استرس های اکسیداتیو هستند و ترکیب گردو و عسل می تواند به دو دلیل، بهترین راه مبارزه با آنها باشد. دلیل اول اینکه پلی فنول های موجود در گردو و عسل، می توانند به مبارزه با استرس های اکسیداتیو بپردازند. دوم اینکه امگا 3 و آمینه های موجود در گروه و آمینه هایی که در عسل وجود دارند، همه در کاهش استرس های اکسیداتیو تاثیر گذارند و از بروز این التهابات مزمن جلوگیری می کنند.

3: سرشار از آنتی اکسیدان

آنتی اکسیدان ها از دسته مهم ترین مواد مغذی هستند که در بسیاری از خوراکی های طبیعی وجود دارند و برای بدن و سلامت ما بسیار مهم هستند زیرا در بدن به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازند. رادیکال های آزاد، در واقع نوعی بیماری هستند که در بدن ما شکل می گیرند و باعث به وجود آمدن بیماری های خطرناکی در بدن مانند سرطان و بیماری های قلبی و عروقی می شوند که برای به وجود آمدن نیاز آنچنانی به عوامل بیرونی ندارند.

اما آنتی اکسیدان ها، از عوامل بیرونی هستند که به طور شدید با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه می کنند و به آنها اجازه نمی دهند که بدن را بیمار کنند و گردو و عسل هر دو سرشار از این آنتی اکسیدان های مفید برای بدن می باشند و از خواص مصرف گردو با عسل، می توان به جلوگیری از بیماری های بسیاری مانند بیماری های مختلف قلبی، آسم و انواع بسیار متنوعی از سرطان را بگیرد.

خواص گردو با عسل که اگر بدانید هر روز میل میکنید!

4: پیشگیری و مدیریت دیابت نوع 2

پیش تر در این مطلب درباره کنترل دیابت نوع 2 صحبت شد. یکی از سوالاتی که همیشه ذهن بسیاری را به خود جلب می کند این است که آیا افراد دیابتی می توانند عسل بخورند یا نه؟ باید بدانید که عسل با اینکه که نوعی قند محسوب می شود، اما افراد دیابتی می توانند این ماده غذایی بی نظیر را جایگزین تمامی انواع قند مجاز در خوراک روزانه خود بکنند و بدون نگرانی عسل را میل کنند. گردو نیز از دسته موادی است که می تواند در کنترل این بیماری تاثیر داشته باشد.

در واقع یکی از موثر ترین ترکیب هایی که افراد دیابتی می توانند از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند و به کمک آن قند مورد نیاز خود را نیز از راهی درست به دست بیاورند. مطالعات نشان می دهد که یکی از دلایلی که ترکیب عسل و گردو می تواند دیابت نوع 2 را کنترل کند یا حتی از آن جلوگیری کند، کاهش وزن است زیرا که اضافه وزن در افراد می تواند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش دهد یا در صورت مبتلا بودن به آن، تاثیرات منفی آن را بیشتر کند.

دیگر خواص گردو با عسل:

  1. بهبود عملکرد مغز؛
  2. کنترل عالی چربی خون؛
  3. سالم تر بودن در زمان پیری؛
  4. درمان زخم معده؛
  5. کاهش اصولی کلسترول خون؛
  6. پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان مثل سرطان روده؛
  7. درمان مناسب برای یبوست؛
  8. تاثیر مثبت در درمان کم خونی و آنمی؛
  9. تقویت سیستم ایمنی بدن؛
  10. درمان انواع کم خوابی و بی خوابی؛
  11. تقویت حافظه و کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر؛
  12. کاهش فشار خون بالا؛
  13. کاهش افسردگی و ADHD؛
  14. حفظ سلامت استخوان ها؛
  15. پیشگیری از ابتلا به سنگ صفرا؛

خواص گردو با عسل که اگر بدانید هر روز میل میکنید!

نتیجه گیری:

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را به طور کامل با تمامی خواص گردو با عسل آشنا کنیم و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. گردو، دانه بزرگ خوراکی چروکیده از یک درخت بزرگ و تنومندی است که از دو نیمه تشکیل شده است؛ که در یک پوست سخت محصور در یک میوه سبز می باشد. مغز گردو، مغز خوراکی یک شفت بوده که درون یک پوست سخت پنهان شده است. منشا درخت گردو ایران است و به همین دلیل در کشورهای غربی با عنوان “Persian Walnut” شناخته می‌شود. این میوه، یکی از مغزهایی است که از فواید و خواص شگفت انگیزی برای سلامتی و پوست و مو بهره مند می باشد

با توجه به نوع مصرف این محصول در بازار و تفاوت مصرف کنندگان انواع مختلفی از آن در بازار عرضه میشود. مغز این محصول برای مصارف خشکبار و خانگی و حتی به صورت صنعتی برای کارخانه های تولید کیک و کلوچه، شیرینی پزی ها و … استفاده میشود. در نظر داشته باشید که قیمت آنها با توجه به درجه کیفیت آنها تعیین میشود. اگر شما هم می خواهید گردو با پوست و یا بدون پوست را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید؛ بهترین پیشنهاد به شما این است که در ابتدا محصولات سایت هفت مغز را بررسی کنید و سپس نسبت به خرید گردو تازه و اعلا اقدام کنید.

منبع:هفت مغز



بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت

نظر

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت همواره یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها و موسسات مختلف است تا بتوانند بیشترین تاثیرگذاری را در ارائه ی تبلیغات با دادن هدایای تبلیغاتی به مخاطبین خود داشته باشند. قیمت هدایای تبلیغاتی می تواند بسته به نوع هدیه ی انتخابی بسیار متفاوت باشد. هدایای تبلیغاتی به طور معمول توسط بانک ها، ادارات، نمایشگاه ها و غیره تهیه شده و به کارمندان یا مخاطبان یک موسسه داده می شود.

انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص، نفیس و کاربردی می تواند یکی از چالش های پیش روی مدیران شرکت ها و موسسات برای خرید و یا سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی باشد. در اینجا قصد داریم تا شما را با بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت آشنا کنیم تا انتخابی مطمئن، کاربردی و ویژه داشته باشید و بتوانید با ارائه ی این هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبتی را بر ذهن مخاطبان خود داشته باشید.

دادن بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کار شماست و البته هزینه ی کمتری را در مقایسه با روش های دیگر تبلیغاتی به همراه دارد. از سوی دیگر دریافت کادو تبلیغاتی می تواند حس وفادارای را نسبت به شما ایجاد کند؛ برای اینکار نیاز به خرید هدیه تبلیغاتی گران قیمت نیست و حتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هم می تواند چنین فضایی را فراهم کند.

هدایای تبلیغاتی می توانند در کاربردهای مختلف و با توجه به حوزه ی کاری شرکت انتخاب شوند. به طور کلی هدایای تبلیغاتی به چند دسته ی هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی، سمینار و همایش ها، هدایای دیجیتال، هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جذاب و هدایای تبلیغاتی در حوزه پوشاک و پارچه، فرهنگ، دکوراسیون و ابزار خانه و پزشکی و سلامت تقسیم می شوند.

هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی برای افرادی با موقعیت های خاص شامل مدیران و کارمندان مناسب است. این دسته از هدایا شامل خرید ماگ مغناطیسی، ست مدیریتی، ست اداری رومیزی، سالنامه و سررسید و انواع خودنویس، روان نویس و خودکار می باشد. همچنین اگر قصد برگزاری یک سمینار و یا همایش را دارید، باید بدانید که بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت مناسب در این همایش ها انواع کارت آویز، فولدر و پوشه، تندیس، بج سینه و لوح تقدیر می باشد.

انواع فلش مموری ها، پاوربانک، موس، اسپیکر بلوتوث، هندزفری، دستبند هوشمند، هاب یو اس پی و شارژر فندکی می تواند جزئی از بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت در حوزه ی دیجیتال باشد. همچنین شما می توانید با توجه به حوزه ی کاری خود به ارائه ی هدایای جذاب و خلاقانه مانند شکلات های تبلیغاتی و ادکلن و عطرهای تبلیغاتی بپردازید.

شرکت های فعال در حوزه ی پوشاک و مانند آن می توانند با ارائه ی هدایای تبلیغاتی مانند تی شرت، کلاه، لباس کار، آفتابگیر، روکش خودرو، حوله، ساک دستی و غیره به تبلیغ برند خود بپردازند. در صورت فعالیت در حوزه ی فرهنگ، ارائه ی هدایایی مانند لوازم التحریر، صنایع دستی و محصولات چرمی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. همچنین شما با توجه به حوزه ی فعالیت خود می توانید از هدایای تبلیغاتی مانند دستگاه های سلامت پزشکی، جعبه های ابزار کاربردی، لوازم منزل و غیره استفاده کنید که می تواند به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت به مخاطبان ارائه شود.

به طور کلی یک هدیه تبلیغاتی می تواند معرف شرکت ما باشد، به همین دلیل انتخاب درست این هدایا، کیفیت بالا و طراحی زیبا می تواند سبب جلب نظر مخاطبان و تاثیرگذاری تبلیغ بر مخاطب شود.

 

منبع:بهترین هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان قیمت



خرید ووچر پرفکت مانی با تحویل آنی در ارزی پی

نظر

در اینجا قصد داریم همه چیز مربوط به خرید ووچر پرفکت مانی و تمام جزئیاتی را که شما به دنبال ووچر الکترونیکی پرفکت مانی بوده اید یاد بگیریم. قبل از اینکه به کاربردها و ویژگی های شگفت انگیز آن بپردازیم، بیایید بفهمیم که Perfect Money چیست؟ پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان پرداخت سریع آسان و انتقال ایمن و بدون دردسر پول از طریق اینترنت را می دهد. فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند کسب و کارهای آنلاین باز کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟

ابتدا اجازه دهید در مورد استفاده از ووچر با جزئیات بیشتر و کامل توضیح دهیم. علاوه بر استفاده از ووچر، می توانید از سایت های خارجی خرید آنلاین انجام دهید و سود و خدمات دریافت کنید. همچنین می توانید با استفاده از آنها حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. نکته دیگر این است که ووچر ها به هر تعداد قابل خرید و فروش هستند. از طرف دیگر، علاوه بر خرید ووچر و شارژ حساب خود، هر کاربر می تواند به میزان دلخواه خود یک ووچر در اکانت خود ایجاد کند.

خرید ووچر پرفکت مانی

 

یکی دیگر از کاربردهای ووچر این است که دیگر برای انتقال پول خود مشکلی ندارید. شما می توانید به راحتی در صرافی های معتبر وجه نقد خود را به ووچر تبدیل کنید و با مراجعه به صرافی های آنلاین ووچر خود را در هر نقطه ای نقد کنید.

یکی از ویژگی های مهم ووچر ها این است که هر یک از آنها یکبار مصرف هستند. این به این معنی است که نمی توانید یک کارت ووچر را چندین بار شارژ کنید. اما ووچر ها تاریخ انقضا ندارند. و شما می توانید آنها را تا زمانی که نیاز دارید نگه دارید.

علاوه بر امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر بسازد یا ووچر های خریداری شده را در آن وارد کند و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. پس اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و قصد دارید که یک یا چند ووچر برای خود بسازید و از آنها استفاده کنید به سایت درگاه خدمات ارزی و لاری ارزی پی مراجعه کنید. نقطه برتر این ووچر ها نیز نسبت به سیستم سنتی این است که زمان بسیار کوتاه تری برای فعال سازی نیاز دارد و همچنین در این نوع نقد کردن ووچر نیز بسیار راحت تر است.

خرید ووچر پرفکت مانی مزایا و کابردهای بسیاری دارد که کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این ووچر ها برای ما امکانات بسیار سریع و امنی را فراهم می کند که در دنیای امروز بسیار لازم خواهیم داشت. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که از کجا Voucher پرفکت مانی خریداری کنیم؟ مجموعه ارزی پی با ارائه این خدمات مهم تحولی بزرگی را در مجموعه خود به وجود آورد، شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت و تماس با کارشناسان آن ووچر پرفکت مانی خود را خریداری کنید.

 

منبع:https://toranji.ir



سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

نظر

سئو کمک میکند تا در بهترین جایگاه در نتایج جستجو قرار بگیرد و به با گذر زمان به رتبه ها بالاتر هم برسید. حال که با مزیت سئو کردن سایت آشنا شدید بهتر است که پیش زمینه هم از تعریف سئو داشته باشید که در ادامه برایتان شرح می دهیم.

سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟ درست در همین لحظه که وارد این صفحه شدید در اولین پله و مرحله یادگیری سئو ایستاده‌اید. جایی که لازم نیست هیچ پیش‌زمینه و دانش قبلی در مورد  تعریف سئو داشته باشید. بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعد از گذراندن آموزش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین و ایجاد وب‌سایت تجاری، آشنایی با اصول سئو (به انگلیسی: SEO و مختصر Search Engine Optimization) است.

رابطه موتورهای جستوگر و سئو چیست؟

موتورهای سرچ یا همان جستجوگر ربات هایی دارند که به کمک آنها صفحات وب را آنالیز و بررسی می کنند و مطالب صفحات سایت را دسته بندی و در پایگاه داده های خود ذخیره می کنند.

هنگامی که کاربران عبارت هایی را جستجو می کنند؛ موتورهای جستجوگر با جستجوی خود سعی می کنند تا بهترین نتایج را نشان دهند.

حالا وقت آن است که بدانید ارتباط سئو و موتورهای جستجوگر چیست؟

آنها به کمک یکسری الگوریتم ها و دستورالعمل های ویژه، سعی می کنند تا نتایج را به گونه ای الویت بندی کنند که کاربر بتواند مرتبط ترین جستجو را مشاهده کند.

ترتیب نمایش نتایج به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. هدف سئو سایت، آشنایی و شناخت چنین الگوریتم هایی است که توسط آنها می توان رتبه بندی را بهبود داد و به جایگاه های برتر در نتایج رسید.

اهمیت سئو چیست؟

تا اینجا به طور کامل در رابطه با اینکه سئو چیست و چه کاربردی دارد با شما صحبت کردیم؛ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اهمیت سئو در چیست و چرا باید برای سایت به دنبال سئو باشیم؟

بهتر است برای پاسخ به این سوال یک نگاه دو جانبه داشته باشیم:

بیشتر افراد وقتی قصد خرید محصولی را دارند و یا می خواهند درمورد یک موضوع خاص اطلاعاتی کسب کنند به سراغ اینترنت می روند و با سرچ کردن یکسری از کلمات به خواسته خود می رسند.

سئو و بهینه سازی سایت باعث میشود تا سایت شما در نتایج چنین جستجوهایی ظاهر شود و بتوانید بازدید و ترافیک بالایی را جذب کند.

مورد دوم اینکه موتورهای سرچ، همان نتیجه ای را به کاربر نشان می دهد که در جستجوی آن می باشد؛ پس اگر کاربری وارد سایت شما شد، به این معنی است که به دنبال محصولات و خدمات شماست و او یک کاربرد هدفمند است و تبدیل شدن او به مشتری کار چندان سخت و پیچیده ای نیست!

مزایای سئو :

  • دیده شدن در نتایج جستجو
  • بالا بردن رتبه سایت
  • افزایش بازدید و فروش
  • آسان ترین و ارزان ترین روش تبلیغاتی
  • کمک به برندینگ سایت

آشنایی با مهم ترین مراحل سئو سایت :

سئو و بهینه سازی سایت یک فرآیند زمانبری است که نیاز به یادگیری اصول سئو و یکسری ترفندها و تکنیک هایی دارد که با الگوریتم های گوگل سازگاری دارد. برای کسب جایگاه بهتر در گوگل نیاز است تا درمورد سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه،  لینک سازی هدفمند، بازاریابی محتوایی، تحلیل و بررسی سایت های رقبا، بهینه سازی سرعت و ... اطلاعات کاملی داشته باشید و در زمان مناسب از بهترین استراتژی سئو برای بهینه کردن سایت استفاده کنید.

نکته مهم در رابطه با سئو :

مهم ترین نکته ای که باید برای سئو سایت در نظر داشته باشید این است که از هر کدام اصول و قوانین سئو درست و به موقع استفاده کنید؛ زیرا دور زدن اصول سئو عواقب ناخوشایندی به همراه دارد.

چکیده مطلب :

امروز کاربرد سئو چنان مشهود شده است که قابل چشم پوشی نیست و می توان فرآیند بهینه سازی را برای هر سایتی در هر حوزه ای اعمال کرد اما اگر می خواهید seo سایت خود را شروع کنید، باید به دنبال بهترین شرکت سئو باشید. میموس (www.mimos.ir) یکی از معتبرترین سایت هایی است که با ارائه بهترین خدمات سئو توانسته است سایت های بسیاری را به اولین نتایج جستجو برساند و رضایت کافرمایان بسیاری را در این زمینه بدست آورد.

منبع



آیا میتوان سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورد؟

نظر

شما هم از طرفداران کالاف دیوتی موبایل هستید؟ آیا این بازی موبایلی بازی محبوب شماست؟ جوری از کالاف دیوتی موبایل لذت می‌برید که نمی‌توانید رهایش کنید؟

Call of Duty Mobile، یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است. در تاریخ 2 اکتبر 2019، فقط 24 ساعت بعد از انتشار کالاف دیوتی موبایل، این بازی به 20 میلیون بار بارگیری رسید و بیش از 2 میلیون دلار سود کرد. بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌ها به 100 میلیون و درآمدش به بیش از 17?7 میلیون دلار رسید و این بازی را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایلی در تاریخ تبدیل کرد.

کالاف دیوتی موبایل توانست در کمتر از دوسال به لیست پردانلودترین بازی‌های جهان برسد.

از آنجایی که این بازی در سراسر جهان طرفدارانی دارد قطعاً بازیکنان آن مدام به دنبال روش‌هایی برای ارتقای سطح بازی و دست‌یابی به امکانات و تجهیزات بیشتر هستند. در کالاف دیوتی موبایل هم مثل سایر بازی‌های موبایلی، آیتم‌هایی وجود دارند که با تهیه‌ی آن‌ها می‌توان موانع زیادی را از سر راه برداشت، از محدودیت‌ها خلاص شد و به‌طورکلی با دست بازتری بازی کرد و لذت بیشتری برد.

البته تهیه‌ی این امکانات و تجهیزات بدون سی پی امکان‌پذیر نیست و بازیکن برای خرید آن‌ها باید cp‌داشته باشد.

اما اصلاً سی پی  چیست و آیا می‌توان سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورد؟ برای پاسخ به این سوال اجازه بدهید که در ابتدا ببینیم Cp چیست و چه فایده‌هایی در بازی دارد.

 سی پی کالاف دیوتی موبایل

در کالاف دیوتی موبایل هم مثل بقیه‌ی بازی‌های بتل رویال باید برای بقای خودتان تلاش کنید. روند بازی به این صورت است که  شما از هواپیما فرود می‌آیید، تجهیزات جمع‌آوری می‌کنید و بعد به دنبال منطقه‌ی امن SAFE ZONE  که با دایره بر روی نقشه نشان داده می‌شود حرکت می‌کنید.

در کالاف، برای زنده ماندن نباید بیرون از منطقه‌ی مشخص شده بمانید. و برای این‌که از جانب دشمنان مورد حمله قرار نگیرید و زنده بمانید باید عکس‌العمل سریع داشته باشید و فوراً آن‌ها را از پای دربیاورید. همچنین باید از هم‌تیمی‌های‌تان هم دفاع کنید و آن‌ها را نجات دهید.

این تنها شرح مختصری از کالاف دیوتی موبایل است اما آنچه اهمیت دارد این است که شما برای برخورداری از انواع آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات در این بازی نیاز به سی پی دارید.

کالاف دیوتی موبایل بازی خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بعد از مدتی که از بازی می‌گذرد، محصولات، امکانات و…خود را برای پیشبرد بهتر مأموریت‌ها  ارائه می‌دهد؛ امکاناتی که باید با سی پی کالاف دیوتی موبایل خریداری و تهیه کنید.

البته خرید سی پی یک گزینه‌ی اختیاری است اما اگر به بازی اعتیاد پیدا کرده باشید و مشتاقانه بخواهید که مراحل بعدی آن را هم به اتمام برسانید، باید برای دسترسی به بسیاری از امکانات خاص و ویژه سراغ خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بروید.

 اما برای خرید سی پی ارزان و دسترسی به سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل ، چه باید کرد؟

 امکانات کاربردی و هیجان‌انگیز سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر بخواهیم دقیق‌تر به آیتم‌ها و امکاناتی بپردازیم که خرید cp کالاف دیوتی موبایل در اختیارمان قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع اسلحه‌های جذاب و حرفه‌ای
  • اسکین‌های خاص و پیشرفته
  • برتری در جنگ‌های مختلف و کسب رتبه‌های بالا
  • امکان بازی در حالت پرمیوم و ویژه
  • دسترسی به تجهیزات اضافه
  • افزایش قدرت و توانایی برای مبارزه با دشمنان
  • امکان بازی در نقشه‌های متنوع با تجهیزات عالی

سی پی کالاف دیوتی اعتباری برای دست‌یابی به تجهیزات متنوع است و ضمن این‌که می توانید با استفاده از آن تجهیزات موردنظرتان را خریداری کنید، می‌توانید آن‌ها را به‌روزرسانی کنید و از قدرت بیشتری برخوردار شوید.

در ایران از کجا سی پی بخریم؟

بعد از این‌که متوجه اهمیت نقش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در فرایند بازی می‌شویم، قطعاً به‌دنبال راهی برای تهیه‌ی آن هستیم. اما جداً باید از کجا سی پی بخریم؟

متأسفانه کشور ما سال‌هاست که با انواع تحریم‌های بین‌المللی مواجه شده است. به همین دلیل در هر شرایطی که قصد انجام پرداخت‌های بین‌المللی داشته باشیم، به مشکل برمی‌خوریم. از سویی دیگر این یک واقعیت است که بازی‌های آنلاین و آفلاینی که دارای پرداخت‌های درون‌برنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حساب‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند و به دلیل محدودیت‌ها امکان خرید مستقیم و بدون‌واسطه را به ما ایرانیان نمی‌دهند.

کالاف دیوتی موبایل هم مثل باقی بازی‌های بین‌المللی دارای یک فرایند پرداخت درون‌برنامه‌ای است و به همین دلیل گیمرها نمی‌توانند به‌راحتی خرید سی پی را انجام دهند و با مشکل مواجه می‌شوند.

اما هیچ نگران نباشید. ما برای هل این مشکل مجموعه‌ی گیم سیتی را به شما معرفی می‌کنیم که با سازوکارهایی حرفه‌ای و قانونی، راحت‌ترین روش برای خرید ارزان سی پی و سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل را، به شما ارائه می‌دهد.

این مجموعه‌ امکانی را فراهم کرده است تا ایرانیان عزیز با پول ملی قادر به خرید باشند و با خیال راحت از بازی‌های موبایلی محبوبشان لذت ببرند.

چرا گیم سیتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

معمولاً گیمرهایی که برای ارتقا سطح بازی و استفاده از امکانات و تجهیزات بازی محبوبشان، پول درون برنامه‌ی آن بازی را می‌خرند، علاوه بر دغدغه‌ی مالی، دغدغه زمانی هم دارند. طبیعی است که این افراد می‌خواهند وقتی خریدشان را در یک سایت انجام می‌دهند، واحد پول درون بازی موردنظرشان خیلی زود به دستشان برسد.

خبر خوب ما برای شما این است که زمان انجام سفارشات cp در فروشگاه گیم سیتی بین 15 تا 30 دقیقه است و تمامی مراحل انجام سفارش توسط پیامک به مشتری اطلاع داده می‌شود.کافی است وارد سایت گیم سیتی شوید و از میان مقادیر متنوع 80، 160، 240، 420، 880، 1300، 1760 و…، پکیج سی پی موردنظرتان را انتخاب کنید و به راحتی تحویل بگیرید.

جالب است بدانید که اگر به دنبال سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل  هستید برای خرید سی پی کالاف ارزان شما می‌توانید فقط با پرداخت 25 هزارتومان صاحب 80 سی پی بشوید و برای خرید تعداد بالاتر هم شامل تخفیف پلاکانی خواهید شد!

فروشگاه گیم سیتی با دو سال سابقه‌ی فعالیت تخصصی در زمینه‌ی آیتم درون‌برنامه‌ای بازی‌های آنلاین، توانسته نظر بسیاری از گیمرهای مطرح کشور را به خود جلب کند.برای خرید سی پی کالاف در ایران، به سایت گیم سیتی game30t.com مراجعه و نوع جدیدی از لذت را در کالاف دیوتی موبایل تجربه کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی  اینجا کلیک کنید.

 



کربن فعال چیست و از کجا بخریم؟

نظر

 

 این ماده که با نام های کربن اکتیو (Carbon Activated) و زغال فعال نیز شناخته شده است در فرایند تصفیه آب و از بین بردن رنگ، بو و مزه کلر نقش به سزایی دارد. در این مطلب ابتدا در مورد کربن فعال چیست، توضیح می دهیم سپس شما را در مورد زغال فعال از کجا بخریم، راهنمایی می کنیم.

زغال اکتیو چیست؟

کربن فعال یک پودر با رنگ سیاه و بدون بو و طعم می باشد و از ساخته شده از موادی مانند چوب است. هنگامی که زغال در دمای بالا، در فضای خلا و بدون اکسیژن حرارت داده شود، به وسیله گرمادهی و با گاز اکسید کننده یا مواد شیمیایی مختلف فعال می شود و از آن پودری سیاه رنگ به وجود می آید؛ این پودر همان کربن خالص است.

 در نهایت فعال شدن این زغال موجب افزایش قابلیت های آن می شود و می تواند مواد گوناگونی را جذب نمایید. با تبدیل شدن زغال به پودر، می توان آن را در سطح بیشتری پخش کرد تا به تمامی نقاط جذب شود و از این طریق است که این ماده به عنوان جدیدترین سم زدا توانایی جذب مواد مضر بدن را دارد.

انواع کربن اکتیو

زغال فعال شده نشان دهنده نوعی از مواد جذب کننده سطحی می باشد که دارای جنسی زغالی و شکل کریستالی است و در داخل آن ساختاری با روزنه های زیاد وجود دارد. در ادامه شما را با انواع آن آشنا می کنیم.

زغال اکتیو پودری

سایز این نوع کمتر از 1 میلی متر و قطر متوسط آن بین 0/15 تا 0/25 میلی متر می باشد. از مزایایی آن می توان به مقدار بالای سطح فعال در واحد حجم اشاره کرد ولی به خاطر اندازه ریز ذرات افت فشار بالایی را به وجود می آورد.

کربن فعال گرانول

این نوع در مقایسه با نوع پودری دارای اندازه ذرات بزرگ تر و سطح خارجی کوچک تر است. از آن به دلیل سرعت بالای نفوذ گازها و مایعات برای جذب و بخار استفاده می کنند. از کاربردهای آن می توان به بوزدایی، تصفیه آب و جداسازی مواد در جریان ها و در حوضچه های اختلاط سریع اشاره کرد.

زغال فعال کبریتی

به این مدل که کربن اکتیو میله ای یا مدادی نیز گفته می شود به شکل استوانه بوده و قطر آن بین 0/8 تا 130 میلی متر است. برای تشکیل این نوع، کربن فعال پودری را با یک پیوند دهنده به یکدیگر متصل کرده و در یک بسته استوانه ای قرار می دهند. از ویژگی های آن می توان به قدرت مکانیکی بالا، افت فشار کم و میزان غبار کم اشاره کرد و از آن برای جذب در فاز گازی استفاده می کنند.

کاربردهای کربن فعال چیست؟

به طور کلی زغال فعال شده از زمان باستان برای درمان انواع بیماری های مختلف استفاده می شده است. خاصیت های درمانی این ماده توسط مردمان مصری به ثبت رسیده است. در ادامه شما را با انواع کاربردهای این پودر خارق العاده آشنا می کنیم.

سفید کردن دندان

امروزه برای تهیه انواع خمیر دندن و دهان شویه ها از زغال فعال استفاده می کنند. این ماده موجب جلوگیری از پوسیدگی دندان، بیماری های لثه و تنفس بد بو می شود. خرید زغال فعال برای دندان موجب خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و سم زدا می شود.

افزایش سلامت پوست و ضد پیری

پوست از اجزای مهم در بدن سات که کل بدن با آن پوشیده شده است. این عضو موجب حفاظت سیستم داخلی بدن با محیط بیرون می شود. سلول های پوست بدن از طریق روزنه های با ذرات و مواد گوناگون مختلف خارجی در ارتباط هستند و بسیاری از این نوع ذرات موجب آسیب به پوست می شود. از جمله این عوامل آسیب زا می توان به سلول های مرده پوست، دود حاصل از سوخت وسیله های نقلیه، عرق کردن بدن و گرد و غبارهای موجود در هوا اشاره کرد. این مواد باید از روی پوست پاک شود تا سلامت پوست را به خطر نیاندازد.

در این میان زغال فعال یک ماده خارق العاده برای از بین بردن سموم و مواد مضر از روی پوست است و از پیری پوست جلوگیری می کند. امروزه فروش زغال فعال در داروخانه سراسر کشور امکان پذیر است. شما با خرید این ماده و تهیه ماسک زغال می توانید پوستی زیبا به خود هدیه دهید.

زغال اکتیو برای عرق و بوی بد بدن

در فصل گرم سال بوی بد بدن و عرق می تواند برای خیلی از افراد ناراحت کننده است. در صورتی که عرق بیشتری روی پوست باقی بماند موجب فعالیت بیشتر باکتری ها می شود. شما برای کاهش بوی بد بدن و عرق می توانید از صابون، دستمال و لیف های زغال فعال استفاده کنید.

زغال اکتیو برای تصفیه آب

برای تصفیه آب از نوع زغال فعال پودری و گرانول استفاده می کنند. برای حذف کلر، بو و رنگ آب و برای تصفیه آب های زیر زمینی و آشامیدنی از آن استفاده می کنند. کربن اکتیو در تصفیه پساب بیولوژیکی برای از بین بردن باکتری و مواد خطرناک و در مرحله سوم پخش تصفیه پساب از آن استفاده می کنند.

کربن فعال برای تصفیه گاز

این ماده در تصفیه گازها، کارهای زیر را انجام می دهد:

  • تصفیه گاز طبیعی، حذف BTX، H2S

  • حذف مواد تولید کننده بو از هوای خروجی هود آشپزخانه و فیلتر یخچال

  • بازیابی حلال ها در چاپ روتوگراوی، صنایع غذایی و شیمیایی، صنایع پوشش های سطحی و بسته بندی

  • از بین بردن آلاینده ها در سیستم های تهویه خودرو

  • کنترل انتشار در پمپ بنزین ها

  • تصفیه گاز اگزوز برای حذف ناخالصی ها و آلاینده های آلی

  • تصفیه گاز فرایندی از جمله CO2 و جداسازی روغن از هوای فشرده در بخش های صنعتی

کربن فعال از کجا بخریم؟

حال که با کربن فعال چیست و چه کاربردهای دارد، آشنا شدید. بدون شک برای خرید آن به دنبال معتبرترین مراکز فروش زغال فعال می گردید. زغال اکتیو در انواع برندهای ایرانی و خارجی مانند کربن فعال جاکوبی سوئد با مش های گوناگون در بازار موجود است. که در بیشتر موارد قیمت کربن اکتیو خارجی نسبت به نوع ایرانی آن گران تر است. در این میان می توان مجموعه صنعتی آرا سنگ الوند را به عنوان یکی از مراکز فروش معروفدر زمینه فروش کربن فعال خوراکی، پودری، گرانولی و ... معرفی کرد.

آرا سنگ الوند در سال 1374 با هدف فرآوری و فروش انواع محصولات معدنی کار خود را آغار کرد. این مجموعه با تلاش و کوشش تمام تا به امروز توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را تولید کرده ودر زمینه فروش محصولات خود در داخل و خارج کشور بازار مصرف خوبی را دارد. در راستای جواب سوال، زغال فعال از کجا بخریم؛ برای مشاهده قیمت و خرید کربن اکتیو، آرا سنگ الوند را در گوگل جستجو کنید و سایت این مجموعه به نشانی www.arasangalvand.com مراجعه کرده و از طریق ارتباط با کارشناسان آن ها خرید خود را انجام دهید.

منبع:آرا سنگ الوند



بادمجان شکم پر مازندرانی، پیشغذایی لذیذ

نظر

غذاهای شمالی بسیار پر طرفدار و لذیذ هستند و بین عام و خاص محبوبیت زیادی دارند. بادمجان شکم پر هم یکی از این غذاهای خاص است که طعم متفاوتی دارد.
بادمجان شکم پر مازندرانی

بادمجان شکم پُر یکی از غذاهای محبوب محلی شمال ایران و مازندران است. در برخی شهرهای کشورمان به عنوان یکی از مجلسی‌ترین غذاها شناخته‌ می‌شود. با مجله دلتا همراه باشید تا طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی را یاد بگیریم.

مواد لازم برای بادمجان شکم پر مازندرانی

  • گردو پودر شده: 200 گرم
  • بادمجان: 5 عدد
  • گوجه فرنگی : 3 عدد
  • سیر رنده‌شده: 3 حبه
  • پیاز رنده‌شده: 3 عدد
  • سبزی ساطوری‌شده (چوچاق و اناریجه یا سبزی معطر مثل جعفری و گشنیز و نعنا):1 پیمانه
  • رب انار: نصف پیمانه
  • نمک، فلفل و زردچوبه: به میزان لازم
  • خلال بادام: مقداری
  • روغن: به مقدار کافی

بادمجان شکم پر

طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی

مرحله اول

بادمجان‌‌ها را پوست بگیرید و مقداری نمک به آن بزنید و یکی دو ساعت استراحت دهید تا اگر تلخی داشت گرفته شود. سپس آن را بشویید تا نمک اضافه آن برود و بعد خشک کنید.

مرحله دوم

وسط بادمجان‌‌ها را چاک دهید به طوری که از هم جدا نشوند. بعد بادمجان‌‌ها را در روغن سرخ کنید. سر گوجه را هم ببرید و داخل آن را خالی کنید و پوره آن را نگه دارید.

مرحله سوم

گردو را با سیر، پیاز و سبزی خردشده مخلوط کنید و به آن رب انار و زردچوبه و مقداری نمک و فلفل اضافه کنید. سپس این مواد را تفت دهید تا آب آن‌ها کشیده و سرخ شوند.

طرز تهیه بادمجان شکم پر

مرحله چهارم

مواد آماده‌شده را در شکم  گوجه‌‌ها و بادمجان‌‌های سرخ‌شده بریزید و داخل تابه‌ای قرار دهید. پوره گوجه فرنگی را به همراه یکی دو قاشق از مواد تفت داده شده و نصف لیوان آب در تابه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بخارپز شود و یا در فر بپزید.

در آخر هم کمی خلال بادام روی مواد پُرشده بریزید. همچنین می‌توانید ابتدا مواد را داخل بادمجان‌‌ها پر کنید و بعد بادمجان را سرخ کنید. اگر به غذاهای بادمجانی علاقه دارید، خورشت قیمه بادمجان مجلسی را هم بخوانید.

نکات تکمیلی در مورد بادمجان شکم پر مازندرانی

  • زمان آماده‌سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 30 دقیقه است.
  • بادمجان شکم پُر را‌ می‌توانید در وعده ناهار – شام – پیش غذا – سرو کنید.
  • برای خواندن مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید


امکان خرید خشکبار درجه یک و مرغوب فراهم شد!

نظر

فروشگاه اینترنتی خشکبار هفت مغز با عرضه انواع آجیل و خشکبار درجه یک و اعلاء در بسته‌بندی مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد. مزیت دیگر سایت خشکبار هفت مغز این است که محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند.

به گزارش برنا، در واقع خشکبار به میوه‌های خشک شده و برخی مغزدانه‌ها گفته می‌شود. مغزدانه‌هایی مانند پسته، بادام، فندق و گردوی خشک و میوه‌های خشک‌شده‌ای مانند کشمش زرد، کشمش سبز یا کشمش سبز تیزابی، آلوی بخارا، برگه قیسی خشک، برگه هلو و برگه زردآلو که هر کدام از آن‌ها خواص زیادی برای بدن انسان دارند در این تقسیم‌بندی قرار می‌گیرند.

می‌دانید که از میوه‌ها در حالت عادی نمی‌توان برای مدت طولانی نگه‌داری کرد و پس از گذشت چند روز احتمالاً میوه به نحوی از بین رفته و فاسد می‌شود. با خشک کردن میوه‌ها بخش زیادی از خواص آن‌ها حفظ شده و برای مدت بسیار طولانی‌تری نیز امکان نگه‌داری آن‌ها فراهم می‌شود. این روزها مصرف آجیل و خشکبار در جوامع مختلف با استقبال گسترده‌ای مواجه بوده و این نشانه محبوبیت این فرآورده‌ها می‌باشد.

مرغوب‌ترین خشکبارها را می‌توان این‌گونه تشخیص داد.

  • آن‌ها از میوه‌های باکیفیت و سالم تهیه شده‌اند.
  • تمیز، درشت و آری از هرگونه آلودگی هستند.
  • و از همه مهمتر، در شرایط خوبی نگه‌داری شده و کیفیت خوب خود را حفظ کرده‌اند.

در ادامه به معرفی برخی از اقلام خشکبار می‌پردازیم.

لیست انواع خشکبار و میوه‌های خشک شده

همانطور که در بالا بیان شد خشکبار شامل انواع آجیل‌ها و میوه‌های خشک‌شده می‌باشد. مغز بادام، گردو، فندق و مغزپسته در میان آجیل‌ها طبقه‌بندی شده و میوه‌های خشک‌شده‌ای مانند آناناس، موز، آلو خاکی، پرتغال، کیوی، نارگیل و خرمالو نیز در طبقه‌بندی خشکبار قرار دارند. البته این لیست همچنان ادامه‌دار بوده و ما تنها به نام بردن از برخی اقلام مشهور آن بسنده کردیم.

کشمش؛ مقوی‌ترین میوه خشک شده

کشمش، یکی از پرطرفدارترین میوه‌های خشک‌شده است که از میوه انگور تهیه می‌شود. کشمش انواع مختلفی دارد و بسته به نوع انگور و شرایطی که در آن خشک می‌شود نام‌های گوناگونی به آن اختصاص یافته است. اکثر افراد کشمش را به خاطر قند طبیعی و انرژی‌زا بودن آن مصرف می‌کنند. این میوه خشک شیرین فواید منحصر به فردی برای سلامتی بدن دارد. می‌توانید با خرید کشمش مرغوب از مهم‌ترین خاصیت‌های آن که بهبود سلامت دهان، کمک به درمان کم خونی، بهبود سلامت پوست و بهبود خواب می‌باشد، بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کشمش امروز به آدرس زیر مراجعه و اقدام به خرید کشمش کنید: https://7maghz.com/raisin/

خشکبار هفت مغز + خرید آنلاین آجیل و خشکبار

انجیرخشک؛ خوراکی خوش طعم و دلپذیر

انجیرخشک، یکی از تنقلات شیرین و دلچسبی است که مصرف آن فواید زیادی برای سلامت بدن دارد. این میوه خشک دارای مقدار زیادی فیبر و آنتی‌اکسیدان می‌باشد. انجیرخشک بیشترین غلظت پلی‌فنون‌های آنتسی‌اکسیدانی را در میان میوه‌های خشک‌شده دارد. با خرید انجیرخشک تازه می‌توانید یه افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن، دفع استروژن‌های مضر از بدن، کمک به گوارش و هضم غذا و همچنین تنظیم فشارخون کمک کنید. جهت خرید انجیر خشک تازه؛ هم اکنون می توانید از سایت آجیل و خشکبار هفت مغز خرید خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام دهید.

مویز و مزایای شگفت انگیر آن

مویز یا همان انگور خشک شده، که همیشه جایگاه بسیار بالایی را در بین خشک‌بارها داشته است، سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی مفیدی بوده و احتمالا همه افراد می‌توانند آن را مصرف نمایند. در واقع مویز محبوب‌ترین نوع انگور خشک‌شده است که به طور گسترده‌ای برای طعم بی‌نظیرش استفاده می‌شود. در حقیقت این میوه خشک کوچک بسیار پرخاصیت بوده و دارای چندین خاصیت دارویی است و به سلامت عمومی بدن کمک می‌کند.

توت خشک و معجزه آن برای درمان بیماری‌ها

توت‌ها تنوع زیادی دارند. برخی از آن‌ها مانند توت سفید، شاه‌توت و تمشک در ایران شناخته‌شده بوده و برخی دیگر نیز مانند بلوبری و رزبری در ایران چندان شناخته‌شده نیستند. توت یکی از مفیدترین میوه‌هایی که استفاده از آن بسیار توصیه شده است. توت سفید عمر بسیار کوتاهی دارد و تنها برای چند هفته در دسترس است؛ با این‌حال می‌توان آن‌را خشک کرده و از آن در طول سال استفاده کرد. اگر برای کنترل فشارخون، حفظ سلامت کبد و کلیه‌ها و همچنین برای بهبود اختلالات جنسی به دنبال راه حلی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید توت خشک مرغوب و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه‌تان می‌باشد.

خواص خشک‌بار و فواید دارویی آن‌ها برای بدن!

مصرف خشکبار برای سلامتی عمومی بدن بسیار مفید می‌باشد. در این محصولات انواع مواد معدنی، فیبر و ویتامین‌هایی که برای سلامت انسان‌ها دارای اهمیت است به وفور وجود دارد. اگر به طور واقع بینانه بخواهیم درمورد خاصیت‌های خشکبار صحبت کنیم می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اکثر آن‌ها دارای مقادیر زیادی فیبر هستند. این ماده ضروری به معده، روده و به طور کلی به دستگاه گوارش انسان کمک می‌کند. از سوی دیگر مغزدانه‌ها و میوه‌های خشک‌شده، سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و برای جلوگیری از سرطان بسیار حائز اهمیت هستند. خوردن مقادیر مناسب خشکبار در طول روز می‌تواند نیاز بدن را به بسیاری مواد معدنی و ویتامین‌ها تامین کند.

خرید خشکبار درجه یک و مرغوب در فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز

خشکبارها جزء تنقلاتی هستند که در طول سال از آن‌ها به کرات استفاده می‌شود. اینکه کدام را انتخاب کنیم به میزان مصرف و ذائقه ما بستگی داشته و البته که هر کدام از آن‌ها نیز تاثیر بسزایی در حفظ سلامتی بدن و بنابراین زندگی باکیفیت‎تر ما دارند. انتخاب خشکبار مناسب با مزاج ما سبب افزایش سلامتی خواهد شد. می‌توانید با خرید خشکبارهای حبه‌ای و همراه داشتن آن‌ها در طول روز رژیم غذایی خود را متحول کنید. فقط کافیست برای خرید کشمش و خرید انجیر خشک وارد سایت https://7maghz.com/؛ بزرگترین سایت خرید آجیل آنلاین شوید و با خیال راحت خرید آجیل و خشکبار مرغوب و تازه انجام دهید.

خرید آنلاین خشکبار و آجیل به دقت بالایی نیاز دارد. برای خرید این نوع محصولات باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید خشک‌بار تازه و باکیفیتی تهیه کنید. اولین و مهم‌ترین نکته در خرید خشکبار اعلا انتخاب فروشگاهی است که قصد خرید از آن را دارید. برای معرفی یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش خشکبار تازه، سایت آجیل و خشکبار هفت مغز بهترین گزینه می‌باشد. فروشگاه اینترنتی خشکبار هفت مغز با عرضه انواع آجیل و خشکبار درجه یک و اعلاء در بسته‌بندی مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد. مزیت دیگر سایت خشکبار هفت مغز این است که محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند.